خبرگزاری کار ایران

فردا در مشهد انجام می‌شود؛

افتتاحیه پنجمین دوره همایش همگانی توریسم ورزشی کشور

کد خبر : ۱۱۱۷۶

4 دوره قبلی این همایش در استان‌های مازندران، گیلان و تهران و یک بار به صورت خانوادگی در فیروزکوه برگزار شده است.

سرپرست همایش همگانی توریسم ورزشی کشور گفت: این همایش با هدف توسعه همبستگی همگانی از طریق پرداختن به ورزش همگانی برای اولین بار با انجام سه ورزش همگانی دو میدانی، اسکیت و دوچرخه سواری از خراسان رضوی آغاز می شود.

به گزارش ایلنا، سید کوروش مجتبوی با بیان این خبر افزود: این همایش با همکاری مشترک کمیسیون ورزش برای همه و کمیسیون توریسم ورزشی کمیته ملی المپیک و فدراسیون ورزش های همگانی کشور از ساعت 9 صبح پنج شنبه 20 مهرماه جاری از مقابل اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوی آغاز می شود و در اولین روز تا چناران ادامه پیدا می کند.

وی در ادامه گفت: در این همایش ورزشکارانی در سه رشته همگانی دو میدانی، اسکیت و دوچرخه سواری از استان های خراسان رضوی، خراسان شمالی، گلستان، مازندران و تهران به صورت سه گانه شرکت خواهند کرد.

مجتبوی افزود: اختتامیه این همایش 26 مهرماه به مناسبت روز تربیت بدنی و ورزش و گرامیداشت سالروز ازدواج حضرت علی (ع) و حضرت فاطمه (س) در تهران برگزار خواهد شد.

سرپرست همایش همگانی توریسم ورزشی کشور گفت: در پایان این همایش به تمامی ورزشکاران و مشارکت کنندگان این حرکت بزرگ در تمامی رده های سنی گواهی نامه ویژه ای به صورت مشترک از طرف کمیته ملی المپیک و فدراسیون ورزشهای همگانی کشور اهدا می شود و گزارش مصور و مکتوب آن در کتاب ویژه ای چاپ و برای نشان دادن حسن همبستگی و ارزشمندی ورزش در میان مردم ایران به کمیته بین المللی المپیک ارسال می شود.

وی خاطر نشان کرد: 4 دوره قبلی این همایش در استان‌های مازندران، گیلان و تهران و یک بار به صورت خانوادگی در فیروزکوه برگزار شده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز