خبرگزاری کار ایران

جبار قوچان‌نژاد:

آماده شروع خوب در لیگ برتر والیبال هستیم

asdasd
کد خبر : ۱۱۹۷۳

تیم میزان روز چهارشنبه 26 مهرماه ساعت 17 در سالن مهران به مصاف شهرداری ارومیه خواهد رفت.

سرمربی تیم والیبال میزان مشهد گفت: آماده‌ایم تا با حمایت هواداران در اولین بازی از لیگ برتر والیبال کشور شروع خوبی را داشته باشیم.

به گزارش ایلنا، جبار قوچان نژاد اظهار داشت: با توجه به اینکه اولین بازی در لیگ برتر از اهمیت ویژه ای برخوردار است امیدوارم با حضور پرشور هواداران نتیجه مناسبی را در مشهد کسب کنیم.

قوچان‌نژاد تیم شهرداری ارومیه را تیمی قدرتمند دانست و گفت: این تیم از بازیکنان صاحب نام و ملی پوشی چون نادی، معروف و مصطفی وند و چند بازیکن خارجی توانمند بهره می برد و برای رده های بالای جدول بسته شده است.

وی در خصوص آمادگی تیم میزان برای حضور در این بازی اظهار داشت: در چند ماه گذشته تمرینات خوبی را پشت سر گذاشتیه ایم و فقط به علت تعمیرات سالن مهران در چند روز گذشته نتوانستیم تمرینات زیادی را در این سالن انجام دهیم که با توجه به اینکه اولین بازی این فصل خود را با شهرداری ارومیه در این سالن برگزار خواهیم کرد بهتر بود تمرینات بیشتری را در این سالن انجام می دادیم.

سرمربی تیم والیبال میزان افزود: بازیکن مصدوم و محرومی برای بازی روز چهارشنبه نداریم و برای شروع خوب با انجام یک بازی حساب شده آماده ایم تا امتیاز لازم را در اولین بازی کسب کنیم و با روحیه و امید بیشتری به بازی 3 مهر که مهمان آلومینیوم هرمزگان هستیم بیاندیشیم.

گفتنی است، تیم میزان روز چهارشنبه 26 مهرماه ساعت 17 در سالن مهران به مصاف شهرداری ارومیه خواهد رفت.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز