خبرگزاری کار ایران

سکوتم به مصلحت است؛

قوچان‌نژاد: ادعا کردند 100میلیون به جیب زده‌ام!

asdasd
کد خبر : ۱۲۴۰۶

این مسائل را به خدا واگذار می‌کنم و امیدوارم هر چه در والیبال خراسان‌ پیش می‌آید به حق و انصاف مدارانه باشد.

ایلنا - مشهد: سرمربی تیم والیبال میزان خراسان‌رضوی گفت: طی هفته‌ها و ماه‌های گذشته آنچنان تهمت‌های ناشایستی به من زدند که فقط می‎‌توانم تهمت‌زنندگان را به خدا واگذار کنم.

به گزارش خبرنگار ایلنا در مشهد، جبار قوچان‌نژاد در مراسم رونمایی از پیراهن تیم‌های والیبال میزان افزود: 3-4 سال بود که هیچ‌کاری در والیبال انجام نمی‌دادیم و فقط تیمداری می‌کردیم تا اینکه از فصل گذشته با ثبت‌نام در آخرین لحظات توانستیم جواز حضور در مسابقات را بدست آوریم.

وی تصریح کرد: حامی مالی تیم هزینه‌های خوبی برای تیم انجام داده و این هزینه‌ها در حالی صورت گرفته که انتظار قهرمانی و قرار گرفتن در جمع تیم‌های برتر از تیم ما وجود ندارد.

سرمربی میزان با اشاره به مطالبات باقی‌مانده از فصول گذشته، گفت: دو تا 200میلیون تومان بابت چک‌های من و طلب بازیکنان از فصل 89 باقی مانده که هنوز هم پرداخت نشده و به‌دنبال برطرف شدن مشکلات مربوط به آن هستیم.متأسفانه با همه این بدبختی‌ها در برخی موارد شاهد بودم که عده‌ای می‌گفتند قوچان‌نژاد هر سال 100میلیون به جیب می‌زند و از این طریق کسب سود می‌کند.

وی با اشاره به اتفاقات پیش‌آمده در انتخابات هیأت والیبال خراسان‌رضوی، ادامه داد: حرف‌های فراوانی در این خصوص داشتم که بعضی از این حرف‌ها را در همان جلسه گفتم اما قسمت دیگر آن را باید در دلم نگه دارم، زیرا گفتن آن به مصلحت نیست.

سرمربی تیم میزان اظهارداشت: متأسفم که در چند ماه اخیر علیه من جبهه‌گیری‌هایی صورت گرفت و تهمت‌هایی زده شد ولی من فقط این مسائل را به خدا واگذار می‌کنم و امیدوارم هر چه در والیبال خراسان‌رضوی پیش می‌آید به حق و انصاف مدارانه باشد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز