خبرگزاری کار ایران

مسابقات آسیایی ووشو-هوشی می‌نه؛

حمیدرضا قلی‌پور نقره گرفت

در پایان سومین روز از این رقابت‌ها تیم ملی ووشو ایران صاحب یک مدال طلا، 2 نقره و یک برنز و در مجموع 4 مدال شده است.

در پایان سومین روز از هشتمین مرحله رقابت‌های قهرمانی آسیا در هوشی مینه ویتنام حمیدرضا قلی‌پور صاحب یک نشان نقره شد.

به گزارش ایلنا، حمیدرضا قلی‌پور در وزن 85- کیلوگرم نماینده قزاقستان را مغلوب خود کرد و صاحب گردن آویز نقره شد. با توجه به دوره ای بودن جدول این وزن قلی‌پور با شکست دادن حریف خود به مدال نقره دست یافت.

همچنین جواد آقایی با ناک اوت کردن نماینده کره جنوبی به دور بعدی مسابقات آسیایی راه یافت جواد آقایی در وزن 75- کیلوگرم ساندای مردان توانست با قدرت نماینده کره جنوبی را در راند اول ناک اوت کند و به مرحله بعدی راه یابد.

همچنین محسن محمد سیفی با ناک اوت کردن نماینده کره جنوبی به دور بعدی مسابقات آسیایی راه یافت محسن محمد سیفی در وزن 65- کیلوگرم ساندای مردان با قدرت هرچه تمامتر حریف کره جنوبی را در راند دوم ناک اوت کرد و به مرحله بعدی راه یافت.

در ادامه این رقابت‌ها علی بختیاری نیز به مرحله بعدی رقابت‌ها  راه یافت. علی بختیاری در وزن 56- کیلوگرم ساندای مردان در یک مصاف سخت با نماینده کره جنوبی به برتری قاطع دست یافت و به دور بعدی این مسابقات راه یافت.

بدین ترتیب در پایان سومین روز از این رقابت‌ها تیم ملی ووشو ایران صاحب یک مدال طلا، 2 نقره و یک برنز و در مجموع 4 مدال شده است.

برنامه ووشوکاران ایران در روز چهارم

چهارمین روز از هشتمین دوره رقابت‌های ووشو قهرمانی آسیا امروز جمعه 3 شهریور در هوشی مینه ویتنام برگزار می شود که ملی پوشان کشورمان به مصاف حریفان خود می روند. در بخش تالو و در فرم "نن گون" فرشاد عربی به روی تالوفیلد می رود اما در بخش ساندا 2 ووشوکار کشورمان به مصاف حریفان خود می روند که بدین ترتیب در وزن 56- کیلوگرم علی بختیاری با نماینده فیلیپین روبرو می شود و کامران مروتی در وزن90- کیلوگرم با ووشوکار مالزی مصاف خواهد داشت.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز