خبرگزاری کار ایران

سرپرست تیم ملی سرکل کبدی:

هدف ما حضور در فینال سرکل کبدی آسیاست

asdasd
کد خبر : ۱۶۶۱۰

امیدوارم با تلاش بازیکنان و کادرفنی با مدال خوش‌رنگی که در این رقابت‌ها بدست می‌آوریم جواب حمایت‌های مسئولین را به نحو شایسته داده باشیم.

حبیب الله رحیمی شیخ سرپرست تیم ملی سرکل کبدی ایران گفت: امیدوار هستیم تیم کشورمان به فینال دومین دوره سرکل کبدی قهرمانی آسیا راه یابد.

به گزارش ایلنا، سرپرست تیم ملی سرکل کبدی گفت: تیم ملی سرکل کبدی ایران آماده حضور در دومین دوره رقابت‌های سرکل کبدی قهرمانی آسیا در پاکستان است و امیدواریم در این رقابت‌ها با توجه آمادگی جسمانی مطلوب و انگیزه بالای بازیکنان به فینال راه پیدا کنیم.

رحیمی‌شیخ در خصوص آمادگی بازیکنان اعزامی به رقابت‌های قهرمانی آسیا اظهار داشت: با توجه به برنامه‌ریزی‌های مدون و از پیش تعیین شده فدراسیون کبدی و تمرینات منظم مربیان تیم ملی بازیکنان حاضر در اردو از شرایط جسمانی بسیار مطلوبی برخوردار هستند و خوشبختانه با تمرینات مناسب بدنسازی تمامی نفرات اعزامی هیچ‌گونه مصدومیتی هم ندارند.

وی در ادامه افزود: امیدوارم با تلاش بازیکنان و کادر فنی با مدال خوش‌رنگی که در این رقابت‌ها بدست می آوریم جواب حمایت های مسئولین را به نحو شایسته داده باشیم.

رحیمی شیخ در پایان در خصوص رقبای ایران گفت: هندوستان و پاکستان دو قدرت بلا منازع در رشته سرکل کبدی در سطح آسیا و جهان هستند و ما قصد داریم همانند تیم‌های ملی استاندارد و ساحلی ایران که در گذشته موفق به شکست این دو تیم شدند در سرکل کبدی هم به این مهم دست پیدا کنیم.

دومین دوره رقابت‌های سرکل کبدی قهرمانی آسیا از تاریخ 11 لغایت 16 آبان با حضور 8 تیم برتر آسیا در لاهور پاکستان برگزار خواهد که تیم‌های ایران، پاکستان، هندوستان، تایلند، سریلانکا، افغانستان، نپال و اندونزی حضور خواهند داشت که اولین دوره رقابت‌های سرکل کبدی آسیا مهرماه سال گذشته به میزبانی کشورمان در شهر تبریز برگزار شد که تیم کشورمان پس از هند و پاکستان به مدال برنز دست یافت.

ملی پوشان سرکل کبدی کشورمان به منظور شرکت در این رقابت‌ها صبح روز چهارشنبه از طریق فرودگاه بین المللی امام خمینی (ره) تهران را به مقصد اسلام آباد پاکستان ترک خواهند کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز