خبرگزاری کار ایران

با حضور رئیس جمهور؛

آیین تجلیل از ورزشكاران و مدال‌آوران المپیك 2012 لندن برگزار شد

به مدال‌آوران طلایی بازی‌های المپیک 200 سکه طلا، نشان نقره 150 سکه و مدال برنز 100 سکه از سوی وزارت ورزش و جوانان اهداء شد.

مراسم تجلیل از قهرمانان و مدال‌آوران المپیک 2012 لندن شب گذشته با حضور رئیس جمهور برگزار شد.


به گزارش ایلنا، در آیین تجلیل از ورزشکاران و مدال‌آوران بازی‌های المپیک 2012 لندن که با حضور قهرمانان و پیشکسوتان ورزش کشور، مربیان و روسای فدراسیون‌های ورزشی، حسینی وزیر اقتصاد و امور دارایی، چمران رئیس شورای اسلامی شهر تهران، سعیدلو معاون امور بین الملل رئیس جمهور، عباسی وزیر ورزش و جوانان، علی‌آبادی رئیس کمیته ملی المپیک و جمعی از جوانان علاقمند به ورزش در سالن بزرگ کشور برگزار شد، از 33 نفر از مدال‌آوران و مربیان ورزش کشور در رقابت‌های المپیک 2012 لندن با اهدای جوایز آنان و لوح تقدیر، تجلیل به عمل آمد.


براساس مقررات تدوین شده به مدال‌آوران طلایی بازی‌های المپیک 200 سکه طلا، نشان نقره 150 سکه و مدال برنز 100 سکه از سوی وزارت ورزش و جوانان اهداء شد.


کاروان ورزشی ایران با چهار طلای حمید سوریان، امید نوروزی، قاسم رضایی، بهداد سلیمی، پنج مدال نقره‌ انوشیروانی، نصیرشلال، حدادی، گودرزی و باقری معتمد در کنار 3 مدال برنز رستمی، لشگری و قاسمی، توانست بهترین نتیجه‌ تاریخ ورزش کشور در بازی‌های المپیک را رقم بزند.

 

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز