خبرگزاری کار ایران

سرمربی تیم تکواندو مقاومت:

رقابت با تکواندوکاران ایران، نقاط ضعف خارجی ها را برطرف کرد

کد خبر : ۱۸۱۵۹

کمیته داوران فدراسیون تکواندو با بهره گیری از بهترین داوران داخلی و خارجی قضاوت داوران در این دوره از مسابقان بسیار مطلوب بود طوری که قضاوت داوران، بدون هیچ مشکلی صورت می گرفت.

علی اکبر اشرف قنبری گفت: هوگوپوشان خارجی با حضور در بیست و چهارمین دوره رقابت های بین المللی تکواندو جام فجر و رقابت با رزمی کاران ایران، نقاط ضعف خود را برطرف کردند.

به گزارش ایلنا، علی اکبر اشرف قنبری سرمربی تیم تکواندو مقاومت با بیان این مطلب افزود: این دوره از رقابت های بین المللی جام فجر در شرایط بسیار مطلوبی برگزار و هوگوپوشان قدرتمندی از تیم های خارجی و داخلی برای کسب عنوان قهرمانی بر روی شیابچانگ به مصاف یکدیگر رفتند.

وی در ادامه افزود: اگرچه در این دوره از مسابقات، نسبت به سنوات گذشته تیم های خارجی کمتری حضور داشتند اما در تمامی رقابت های همانند ادوار گذشته در اوزان فرد و زوج، شاهد مبارزات تنگاتنگ و نفسگیری از هوگوپوشان بودیم.

سر مربی تیم تکواندو مقاومت اظهار کرد: حضور تیم های خارجی در مسابقات بین المللی جام فجر فرصت مناسبی است تا سطح فنی و تکنیکی خودرا ارتقا دهند و معتقدم تیم های خارجی با حضور خود و رقابت با هوگوپوشان ایرانی سود زیادی خواهند برد.

قنبری گفت: نکته قابل توجه در این دوره از مسابقات ارتقا سطح کیفی هوگوپوشان افغانستان بود که بسیار خوب ظاهر و توانستند مدال های رنگارنگی را از آن خود کنند که نشان از سرمایه گزاری ویژه مسئولان ورزش این کشور است.

وی در خصوص عملکرد تیم مقاومت در بیست و چهارمین دوره مسابقات جام فجر اظهار کرد: شاگردانم در این دوره از رقابت ها مبارزات خوبی را به نمایش گذاشتند و از عملکرد آنان رضایت کامل دارم.

سرمربی تیم مقاومت در خصوص نحو قضاوت داوران جام فجر بیان داشت: کمیته داوران فدراسیون تکواندو با بهره گیری از بهترین داوران داخلی و خارجی قضاوت داوران در این دوره از مسابقان بسیار مطلوب بود طوری که قضاوت داوران، بدون هیچ مشکلی صورت می گرفت.

وی در پایان بیان داشت: فدراسیون تکواندو برای برگزاری هرچه بهتر این دوره از رقابت ها تمام تلاش خود را به کار گرفت و با میهمان نوازی خوب خود خاطر ه ای خوش در ذهن همه ورزشکاران گذاشت که جای دارد از همه مسئولان برگزاری تشکر و تقدیر کنم.

 

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز