خبرگزاری کار ایران

باید عبرت بگیریم؛

کرانچار: حق سپاهان شکست نبود

asdasd

تیم ما خوب نبود و ما می توانیم در آینده خوب باشیم.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان گفت: شکست حق ما نبود اما باید از آن عبرت بگیریم.

به گزارش ایلنا، زلاتکو کرانچار پس از شکست تیمش مقابل سایپا در جمع خبرنگاران با بیان این مطلب اظهارداشت: می توانستیم مقابل سایپا پیروز میدان باشیم اما کنترل بازی در دست ما نبود. این شکست را قبول می کنم، چیزی که برای من سخت است اینکه ما مثل همیشه نبودیم.

کرانچار همچنین در مورد تشویق جانواریو توسط هواداران سپاهان نیز گفت: اگر این بازیکن هم در تیم ما بود باز هم می باختیم. جایگزین خوبی برای جانواریو به خدمت گرفتیم که روز به روز بهتر می شود.

کرانچار درمورد اخراج طالبی در این دیدار افزود: اخراج طالبی درست بود زیرا او پیراهن مهاجم حریف را کشید و براساس قانون باید اخراج می شد. حرکت طالبی نیز حرفه ای بود زیرا اگر مهاجم حریف رفته بود، توپ را به گل تبدیل می کرد. طبیعی است وقتی می بازیم همه در مورد خط دفاعی و مشکلات ما می گویند اما تاکید می کنم تیم ما خوب نبود و ما می توانیم در آینده خوب باشیم.

كرانچار همچنین با اشاره به اینکه بازیکنانش در این بازی خوب عمل نکردند. آنالیز خوبی از این بازی خواهیم داشت و سعی می کنیم با برطرف کردن نقاط ضعف خود در دیدارهای آینده قوی ظاهر شویم.

پایان پیام

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز