خبرگزاری کار ایران

سرمربی تیم واترپلو جوانان ایران:

می‌خواهیم از اعتبار واترپلو ایران و آسیا دفاع کنیم

asdasd
کد خبر : ۱۸۷۵۶

نفرات جوان و در عین حال باتجربه ای را در اختیار دارم که می توانند در مسابقات جهانی از اعتبار واترپلو ایران و آسیا دفاع کنند.

سرمربی تیم واترپلو جوانان ایران با اشاره به پتانسیل بالای واترپلو ایران در رده های پایه گفت: نفرات جوان و در عین حال باتجربه ای را در اختیار دارم که می توانند در مسابقات جهانی از اعتبار واترپلو ایران و آسیا دفاع کنند.

به گزارش ایلنا، داود رضا سلطانی سرمربی تیم واترپلو جوانان در خصوص رقابت‌های جهانی استرالیا ضمن بیان این مطلب اظهار داشت: در فرصت یک ماه مانده به آغاز رقابت‌های جام جهانی واترپلو جوانان اردوی تیم ملی را تشکیل دادیم و از روز یکشنبه هفته‌ گذشته صبح و عصر تمرینات خود را پیگیری می‌کنیم.

وی افزود: واقعیت این است که تیمی که در اختیار داریم اکثرا در اردوی تیم زیر 19 سال هم حضور داشتند و از یک آمادگی 50 تا 60 درصدی برخوردارند. در حال حاضر شرایط خیلی خوبی داریم و سعی می‌کنیم در فرصت محدود باقی مانده وضعیت آمادگی تیم را بهبود ببخشیم و با قدرت در مسابقات جهانی شرکت کنیم.

وی درباره برنامه های تمرینی تیم جوانان گفت: بیشتر در این فرصت باقی مانده به کارهای ترکیبی می‌پردازیم، علاوه بر آن تمرینات هوازی را در دستور کار داریم و سعی می‌کنیم همزمان کارهای تکنیکی و تاکتیکی را نیز مرور کنیم. اگر هماهنگی‌های لازم صورت بگیرد در یکی، دو هفته‌ آینده چند بازی تدارکاتی با تیم های بزرگسال خواهیم داشت و همچنین در حال رایزنی هستیم تا یک تیم باشگاهی از صربستان یا مجارستان را برای برگزاری بازی دوستانه به تهران دعوت کنیم.

سرمربی تیم ملی واترپلوی جوانان در پاسخ به این سوال خبرنگار ایسنا که آیا مشکلی برای اعزام تیم به مسابقات جهانی وجود نخواهد داشت، تاکید کرد: من هر روز سایت فدراسیون جهانی فینا را چک می‌کنم. نام ایران در مرحله مقدماتی این رقابت‌ها ثبت شده است. معمولا اگر قرار باشد تیمی جایگزین شود از هفته‌ها زودتر این اتفاق رخ می‌دهد. این که هنوز هیچ تیمی جایگزین ما نشده نشان می‌دهد که مشکلی برای شرکت در رقابت‌ها نخواهیم داشت. ما در ایران از چند هفته‌ قبل تمام مدارک بازیکنان را برای اخذ ویزا به سفارت استرالیا تحویل داده‌ایم و حتی وجه تهیه ویزا را پرداخت ‌کرده‌ایم و امیدوارم که هیچ مشکلی پیش نیاید و بتوانیم با آسودگی خیال در مسابقات جهانی شرکت کنیم.

تیم واترپلو جوانان ایران در گروه سوم مسابقات قهرمانی جوانان جهان با تیم های رومانی، ترینیداد و توباگو، یونان و ازبکستان همگروه است. این رقابتها از 11 آذر ماه جاری در شهر پرتث استرالیا برگزار می شود.

 

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز