خبرگزاری کار ایران

لیگ برتر دوچرخه‌سواری- بخش جاده؛

دوچرخه سواران در کیش رکاب می‌زنند

asdasd
کد خبر : ۱۹۷۶۷

زمان پذیرش تیم‌های شرکت کننده در این دوره از رقابت‌ها، روز دوشنبه ششم آذرماه در هتل "ساها" جزیره کیش خواهد بود.

مراحل دوم و سوم لیگ برتر دوچرخه سواری در مواد جاده از هفتم آذرماه به میزبانی استان هرمزگان و در جزیره کیش برگزار خواهد شد.

به گزارش ایلنا، مراحل دوم و سوم لیگ برتر دوچرخه سواری در مواد جاده از هفتم الی دهم آذر ماه به میزبانی هئیت دوچرخه سواری استان هرمزگان و در جزیره کیش برگزار خواهد شد.

زمان پذیرش تیم‌های شرکت کننده در این دوره از رقابت‌ها، روز دوشنبه ششم آذرماه در هتل "ساها" جزیره کیش خواهد بود و جلسه فنی سرپرستان و مربیان تیم های شرکت کننده دراین دوره از مسابقات نیز ساعت 21:00 همان روز برگزار می شود.

تیم های شرکت کننده در این دوره از مسابقات، فرصت خواهند داشت تا روز سه شنبه سی ام آبان ماه آمادگی خود را جهت حضور در این دوره از رقابتها، اعلام کنند.

در این دوره از مسابقات، رکابزنان در مواد (تایم تریل انفرادی، کریتریوم، تایم تریل تیمی و استقامت) با یکدیگر به رقابت خواهند پرداخت.

نخستین مرحله از رقابت‌های لیگ برتر دوچرخه سواری در مواد جاده از هفدهم اردیبهشت ماه به مدت دو روز و به میزبانی هیئت دوچرخه سواری استان یزد برگزار شد.

پس از اتمام این رقابت‌ها، تیم پتروشیمی تبریز با کسب 412 امتیاز مقام نخست جدول رده‌بندی تیمی را از آن خود کرد، تیم دانشگاه آزاد با 354 امتیاز در رده دوم قرار گرفت و تیم های پیشگامان کویر یزد و پیکان تهران با کسب 147 امتیاز به صورت مشترک مقام سوم را به خود اختصاص دادند.

همچنین در این رده بندی:

4- مس کرمان با 143 امتیاز

5- تک اسپرت کرج با 130 امتیاز

6- ترافیک تهران با 124 امتیاز

7- مدرسه دوچرخه سواری ایران با 98 امتیاز

8- مقاومت همدان با 79 امتیاز

9- سورن شهرداری تبریز با 73 امتیاز

10- عقاب نیروی هوایی با 51 امتیاز

11- سیبک امید نیا با 29 امتیاز

12- گاز زنجان با 6 امتیاز

 

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز