خبرگزاری کار ایران

برای اولین بار؛

یک زن رییس هیأت ورزش‌های همگانی خراسان رضوی شد

این انتخابات به دور دوم کشیده شد و در نهایت رازیتا حیدری بر صندلی ریاست هیات تکیه زد.

مجمع عمومی انتخاب رئیس هیأت ورزش های همگانی خراسان رضوی صبح امروز در محل سالن جلسات اداره کل ورزش و جوانان استان برگزار شد.

به گزارش ایلنا، این جلسه با حضور 3 کاندیدا و 19 نفر از اعضای مجمع انتخاب رئیس هیأت ورزش های همگانی استان برگزار شد و در مرحله اول رأی گیری رازیتا حیدری با کسب 9 رأی، سیدعلی نقی سنجر موسوی با کسب 9 رأی به مرحله بعد راه یافتند. به دلیل امتیاز برابر دو نفر از کاندیداها در مرحله دوم رأی‌گیری میان رازیتا حیدری و سید علی نقی سنجر موسوی انجام شد که در نهایت در رقابتی تنگاتنگ رازیتا حیدری با کسب 10 رأی در مقابل 9 رأی رقیب، توانست به عنوان اولین بانو در کشور به مدت 4 سال بر صندلی ریاست هیأت ورزش های همگانی خراسان رضوی تکیه بزند.

در این مجمع، علی مجدآرا رییس فدراسیون ورزش های‌همگانی با بیان اینکه ورزش‌های همگانی مدیریت همگانی را نیز می‌طلبد، اظهار داشت: فرد منتخب ریاست هیات ورزش‌های همگانی خراسان رضوی به عنوان اولین بانوی ابقا شده در این سمت در تاریخ فعالیت این فدراسیون مسئولیت خطیر و سنگینی را برعهده دارد.

وی ضمن تشکر از سیدعلی اکبر هاشمی جواهری مدیرکل ورزش و جوانان خراسان رضوی، تصریح کرد: جو حاکم و موجود از ابتدای برگزاری این مجمع تا مشخص شدن رییس هیأت ورزش های همگانی استان در فضایی کاملا عادلانه بود که شایسته تقدیر از مجموعه این اداره کل است.

رییس فدراسیون ورزش های همگانی به اهمیت نقش آموزش و پژوهش و صدا و سیما در ترویج ورزش در بین مردم اشاره کرد وافزود: آموزش به روز و نوین در راستا و همگام با توسعه ورزش های همگانی از دیگر نکاتی است که باید مورد توجه قرار گیرد.

همچنین در ادامه این جلسه، سیدعلی اکبر هاشمی جواهری انتخاب یک بانو به عنوان رییس هیأت ورزش های همگانی استان را در جهت توجه ویژه و بیش از گذشته به قشر بانوان استان خراسان رضوی دانست و افزود: با توجه به مشکلات فیزیولوژیکی و ناهنجاری های موجود در میان بانوان امید است با روی کار آمدن بانویی از جامعه ورزش استان گامی در راستای حل معضل موجود برداشته شود.

مدیرکل ورزش و جوانان خراسان رضوی حمایت از هر شخصی که به عنوان رییس هیأت ورزش های همگانی خراسان رضوی انتخاب می شود را وظیفه مجموعه اداره کل ورزش و جوانان استان اعلام کرد و گفت: همکاری با هر فردی که در این سمت مشغول به فعالیت شود در واقع حمایت از ورزش استان می باشد.

هاشمی جواهری با بیان اینکه زمانی می توان به رسالت اصلی ورزش های همگانی دست یافت که جمعیت 6 میلیون نفری استان خراسان رضوی به ورزش بپردازند و این امر در تمامی خانواده ها نهادینه شود.

وی اظهار امیدواری کرد: با مشخص شدن رییس هیأت ورزش های همگانی استان با همکاری فدراسیون و مجموعه این اداره کل بتوان به جایگاه واقعی ورزش های همگانی رسید.

وی با اشاره به اقدامات روبنایی و زیربنایی انجام شده در طی چند ماه گذشته توسط سیدعلی نقی سنجر موسوی به عنوان سرپرست سابق هیأت ورزش های همگانی خراسان رضوی خواستار ادامه همکاری وی شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز