خبرگزاری کار ایران

پیش از بازی با مهرام؛

باشگاه فولاد ماهان از بچیروویچ تقدیر می كند

کد خبر : ۲۰۴۰۶

باشگاه فولاد ماهان سپاهان در آغاز دیدار دو تیم بسکتبال ماهان – مهرام از بچیروویچ تجلیل می‌كند.

باشگاه فرهنگی ورزشی فولاد ماهان سپاهان به پاس کسب موفقیت های مهمد بچیروویچ درتیم ملی بسکتبال جمهوری اسلامی ایران در شروع دیداربسکتبال دو تیم فولاد ماهان سپاهان و مهرام تهران از وی تقدیرمی‌كند.

به گزارش ایلنا، باشگاه فرهنگی ورزشی فولاد ماهان سپاهان با عنایت به رویکرد فرهنگی خویش در حوزه ورزش ایران اسلامی در آغاز دیدار دو تیم فولاد ماهان سپاهان و مهرام تهران از بچیروویچ تقدیر می نماید.

مهمد بچیروویچ سرمربی اسلونیایی تیم ملی بسکتبال کشورمان که سابقه مربیگری تیم ملی اسلونی را در مسابقات جهانی 2010 استانبول را در کارنامه خود دارد ‌کسب مقام سوم جوانان آسیا، کسب جواز ورود به مسابقات 2013 چکسلواکی و کسب مقام قهرمانی کاپ آسیا را نیز برای تیم ملی کشورمان به ارمغان آورده است.

باشگاه فرهنگی ورزشی فولاد ماهان سپاهان به پاس تلاش های قابل تقدیر مهمد بچیرویچ در بسکتبال ایران در نظر دارد در شروع دیداربسکتبال دو تیم فولاد ماهان سپاهان و مهرام تهران از نامبرده تقدیر و تشکر نماید.
شایان ذکر است تیم بسکتبال فولاد ماهان سپاهان ساعت هفده روز پنجشنبه در سالن ملت اصفهان میزبان تیم مهرام تهران خواهد بود.

 

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز