خبرگزاری کار ایران

کاراته قهرمانی جهان- فرانسه؛

ملی پوشان کاراته وارد پاریس شدند

asdasd
کد خبر : ۲۱۲۲۳

ثبت نام از تیمها نیز دوشنبه و سه شنبه 29 و 30 آبان ماه انجام خواهد شد که برای حضور در دو بخش کاتا و کومیته فردا ملی پوشان را ثبت نام خواهیم کرد.

ملی پوشان کاراته کشورمان که شب گذشته (شنبه 27 آبان ماه)راهی محل برگزاری بیست و یکمین دوره مسابقات قهرمانی جهان شده بودند، پس از توقف 4 ساعته در فروگاه دبی، ساعت 10:30 صبح امروز بوقت تهران وارد پاریس شدند و در هتل کوآلیتی استقرار یافتند.

به گزارش ایلنا، محسن آشوری، دبیر فدراسیون کاراته در همین خصوص گفت: تیم ملی کشورمان که شب گذشته تهران را به مقصد پاریس محل برگزاری بیست و یکمین دوره مسابقات قهرمانی جهان ترک کرده بود امروز وارد فرانسه شد و پس از استراحتی چند ساعته، یک جلسه تمرین سبک را بعدازظهر امروز از ساعت 17 تا 18:30 زیر نظر مربیان انجام خواهد داد.

وی افزود: با هماهنگی های انجام شده سالن مجهز و خوبی در اختیار تیم ملی ایران قرار گرفته تا تمرینات آماده سازی را در این محل انجام دهند و آماده پیکارهای جهانی شوند.

آشوری گفت: ثبت نام از تیمها نیز دوشنبه و سه شنبه 29 و 30 آبان ماه انجام خواهد شد که برای حضور در دو بخش کاتا و کومیته فردا ملی پوشان را ثبت نام خواهیم کرد.

وی در خصوص حضور داوران کشورمان در کلاسهای داوری گفت: کلاس داوری کومیته روز گذشته برگزار شد و امروز هم برای حضور در کلاس داوری کاتا، رضا خادمیان و منوچهر حاجی محمدیان ثبت نام کرده اند.

گفتنی است بیست و یکمین دوره مسابقات کاراته قهرمانی جهان از روز چهارشنبه اول آذر ماه بمدت 5 روز در پاریس فرانسه برگزار می شود. تیم ملی کاراته کشورمان با ترکیب کامل در دو بخش کاتا و کومیته انفرادی و تیمی در این پیکارها حضور دارد.

 

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز