خبرگزاری کار ایران

میرزا خانی خبر داد:

برگزاری جشنواره اسکیت ویژه خانواده کارگران در دهه فجر

کد خبر : ۲۲۵۱۷

در اولین گام جشنواره ورزش اسکیت گرامیداشت دهه فجر را با همکاری فدراسیون اسکیت برای خانواده کارگران برگزار خواهیم کرد.

رئیس فدراسیون اسکیت با سرپرست فدراسیون ورزش کارگران دیدار و گفت و گو کرد.


به گزارش ایلنا، فریبا محمدیان رئیس فدراسیون اسکیت در دیدار با علی میرزاخانی سرپرست فدراسیون ورزش کارگری گفت: کارگران پتانسیل بالایی دارند و من امیدوارم ورزش اسکیت نیز به خصوص در بخش همگانی بتواند جایگاه خود را در این فدراسیون باز کند.

محمدیان ضمن ابراز خرسندی از راه اندازی فدراسیون ورزش کارگری و تبریک به جامعه کارگران گفت: وقتی خبر راه اندازی فدراسیون کارگری را شنیدم از صمیم قلب خوشحال شدم و امیدوارم این فدراسیون بتواند گام های موثری را برای احیای مجدد ورزش کارگران بردارد و از توان و پتانسیلی که دارد به نحو مطلوبی در راه توسعه ورزش های مهیج و کم هزینه ایی مثل اسکیت بهره برداری کند.

وی ادامه داد: فدراسیون اسکیت آمادگی همکاری های متقابل را با فدراسیون کارگری دارد و ما آماده ایم تا در زمینه توسعه ورزش اسکیت در جامعه کارگری به این فدراسیون کمک های لازم را انجام دهیم.
سرپرست فدراسیون ورزش کارگری نیز ضمن تقدیر از حسن همکاری رییس فدراسیون اسکیت گفت: بسیار خوشحالیم که فدراسیون ورزش کارگری خیلی زود جایگاه خود را در ورزش کشور بازکرده است و باید از خانم محمدیان نهایت تشکر را داشته باشم که با حضور در فدراسیون، اینجا را خانه خود دانسته اند.
علی میرزاخانی افزود: این تعامل و این همکاری ها می تواند زمینه رشد و توسعه خیلی سریع ورزش کارگران ر ا فراهم آورد و ما از این همکاری ها و تعامل مشترک با همه فدراسیون ها استقبال می کنیم.

میرزاخانی با بیان این موضوع که هدف اصلی که برای ما تعریف شده بحث ورزش همگانی بوده است، افزود: اگرچه اسکیت جزو انجمن های ما نیست اما می توانیم در قالب انجمن همگانی اسکیت را هم جای دهیم و در اولین گام جشنواره ورزش اسکیت گرامیداشت دهه فجر را با همکاری فدراسیون اسکیت برای خانواده کارگران برگزار خواهیم کرد.

 

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز