خبرگزاری کار ایران

مسابقات جام جهانی تکواندو؛

ایران با روسیه و دومینیکن همگروه شد

asdasd
کد خبر : ۲۲۶۶۰

در جام جهانی تکواندو تیم ملی تکواندوی ایران با تیم‌های روسیه و دومینیکن همگروه شد.

تکواندوکاران تیم ملی ایران حریفان خود را در شانزدهمین دوره مسابقات جام جهانی 2012 آروبا شناختند.

به گزارش ایلنا، مراسم قرعه کشی شانزدهمین دوره مسابقات جام جهانی تکواندو در شهر "سانتاکروز" واقع در آمریکای جنوبی برگزار شد و تیم ملی تکواندوی ایران با تیم‌های روسیه و دومینیکن همگروه شد.

مراسم وزن کشی امروز پنج شنبه دوم آذرماه ساعت 15 (به وقت محلی) و افتتاحیه این دوره از رقابت‌ها نیز از ساعت 18 (به وقت محلی) در "سانتاکروز" برگزار می‌شود. مسابقات نیز به صورت رسمی از فردا جمعه آغاز و تا یکشنبه 5 آذرماه ادامه می‌یابد.

یوسف کرمی، علیرضا نصر آزادانی، بهزاد ایلخانی، مهران عسگری، وحید عیسی بیگلو، روح‌اله طالبی، مسعود حجی‌زواره، فرزاد عبدالهی و جلال خدامی به عنوان نمایندگان کشورمان و (فریبرز عسگری به عنوان سرمربی، مهدی بی‌باک مربی، علی محمد بسحاق مربی بدنساز، هادی ساعی مدیر فنی و غلامحسن ذوالقدری به عنوان سرپرست ترکیب تیم ملی تکواندو را برای حضور در این مسابقات تشکیل می‌دهند.

شانزدهمین دوره رقابت‌های جام جهانی تکواندو به صورت رسمی از روز جمعه سوم آذرماه آغاز و فینال این رقابت‌ها و همچنین مراسم اهدای جوایز نیز روز یکشنبه پنجم آبان ماه از ساعت 15 تا 17 به وقت "آروبا" برگزار می‌شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز