خبرگزاری کار ایران

جام جهانی تکواندو-آروبا؛

تکواندوی ایران نایب قهرمان جهان شد

asdasd
کد خبر : ۲۲۹۱۸

شانزدهمین دوره جام جهانی تکواندو با حضور 13 تیم در بخش مردان به میزبانی آروبا در ورزشگاه "سنترو دپورتیو" شهر سانتاکروز برگزار شد.

تیم ملی تکواندوی کشورمان پس از تیم کره جنوبی به عنوان نایب قهرمانی مسابقات جام جهانی تکواندو دست یافت.

به گزارش ایلنا، تیم ایران در شانزدهمین دوره مسابقات جام جهانی عنوان نایب قهرمانی دست پیدا کرد. تیم کره جنوبی به عنوان قهرمانی این رقابت‌ها رسید.

شانزدهمین دوره مسابقات جام جهانی تکواندو به صورت رسمی از روز جمعه سوم آذر ماه با حضور 161 تکواندوکار در قالب 13 تیم در بخش مردان به میزبانی آروبا در ورزشگاه "سنترو دپورتیو" شهر سانتاکروز آغاز شد که تیم ملی ایران در اولین دیدار خود توانسته بود با نتیجه 25 بر 5 از سد تیم دومینیکن گذشته و در ادامه با نتیجه 18 بر 15 مقابل تیم روسیه به پیروزی برسد.

در مرحله یک چهارم نهایی آمریکایی ها به دلیل آسیب دیدگی دو تکواندو کار خود حاضر به مبارزه با تیم ملی ایران نشدند تا تیم ملی ایران راهی مرحله نیمه نهایی شود.

در مرحله نیمه نهایی نیز هگو پوشان کشورمان توانستند با حساب 19 بر 18 از سد تیم چین گذشته و به فینال شانزدهمین دوره مسابقات جام جهانی راه یابند.

(یوسف کرمی، علیرضا نصر آزادانی، بهزاد ایلخانی، مهران عسگری، وحید عیسی بیگلو، روح الله طالبی، مسعودحجی زواره، فرزاد عبدالهی و جلال خدامی) به عنوان نمایندگان کشورمان و(فریبرز عسگری به عنوان سرمربی، مهدی بی باک مربی، علی محمد بسحاق مربی بدنساز، هادی ساعی مدیر فنی و غلامحسن ذوالقدری به عنوان سرپرست) ترکیب تیم ملی را برای حضور در این مسابقات تشکیل می دهند.

 

 

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز