خبرگزاری کار ایران

تقدیر تونسی‌ها از میراسماعیلی؛

آغاز تمرینات تیم ملی جودو در تونس

asdasd
کد خبر : ۲۳۵۷۷

در این اردو جودوکاران الجزایر، لیبی و 4 تیم از تونس حضور دارند.

اعضای تیم ملی جودو کشورمان روز گذشته تمرینات خود را در تونس آغاز کردند.

به گزارش ایلنا، تیم ملی کشورمان که برای برپایی یک اردوی مشترک یکشنبه شب تهران را به قصد تونس ترک کرده بود پس از توقفی چند ساعته در فرودگاه دوحه، عصر دوشنبه به وقت محلی وارد این شهر شد و از صبح سه شنبه تمرینات خود را آغار کرد.

در این اردو جودوکاران الجزایر، لیبی و 4 تیم از تونس حضور دارند که روزانه دو نوبت تمرین مشترک را پشت سر خواهند گذاشت. در نوبت صبح جودوکاران 14 مبارزه تمرینی در خاک انجام می‌دهند و در نوبت عصر 4 مبارزه در خاک و 8 مبارزه در سر پا انجام می‌شود.

تقدیر تونسی‌ها از میراسماعیلی

مسئولان فدراسیون جودو تونس با حضور در سالن تمرین از نایب رئیس فدراسیون جودو کشورمان تقدیر کردند. در تمرینات نوبت عصر مسئولان فدراسیون جودو تونس با حضور در سالن تمرین از مدیر تیم های ملی جودو کشورمان تقدیر کردند. آرش میراسماعیلی دارنده 4 مدال طلا و برنز جهان است که به عنوان سرپرست تیم اعزامی ما به تونس در این اردو حضور دارد. میراسماعیلی در این تمرینات با لباس جودو حضور داشته و پا به پای جودوکاران تمرین می‌کند.

دیدار سفیر ایران با ملی‌پوشان جودو

سفیر ایران در تونس روز گذشته با حضور در محل اقامت تیم ملی ایران با جودوکاران کشورمان دیدار و گفتگو کرد. پیمان جبلی در نخستین روز از حضور تیم ملی در تونس با حضور در هتل محل اقامت ملی پوشان با آنها دیدار و گفتگو کرد. در جریان این دیدار آرش میراسماعیلی گزارشی از وضعیت جودوی ایران، هدف از برگزاری اردوی مشترک در تونس و همچنین برنامه‌های آتی تیم ملی ارائه داد. در پایان این دیدار نیز میراسماعیلی با اهداء تندیس جودو از حمایت‌های سفارت ایران در تونس و به خصوص شخص جبلی تقدیر و تشکر و نمود.

 

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز