خبرگزاری کار ایران

امیر مهربان:

حامی مالی نباشد به لیگ یک ووشو سقوط می‌کنیم

asdasd
کد خبر : ۲۴۵۰۵

برای اعزام تیم ووشوی استان به رقابت‌های هفته پنجم لیگ برتر نیز پول قرض گرفته و از كمك چند نفر از دوستانم بهره بردم.

سرمربی تیم ووشو خراسان رضوی گفت: در صورت نبود حامی مالی و حضور نیافتن در ادامه رقابت‌های لیگ از صعود به جمع 4 تیم برتر ووشو كشور باز می‌مانیم.

به گزارش ایلنا، امیر مهربان كه تیمش در رقابت‌های لیگ برتر ووشوی كشور پس از پیروزی بر تیم ووشوی معدن انگوران زنجان در هفته پنجم به عنوان فنی‌ترین تیم ووشوی كشور برگزیده شد، عنوان كرد: هیاتووشوی خراسان رضوی بودجه‌ای برای ادامه كار تیم ووشوی استان در رقابت‌های لیگ برتر ندارد.

وی با اشاره به اینکه در صورت حضور نیافتن در ادامه رقابت‌های لیگ برتر از صعود به جمع 4 تیم برتر باز خواهیم ماند و به لیگ یک سقوط خواهیم کرد، افزود: برای اعزام تیم ووشوی استان به رقابت‌های هفته پنجم لیگ برتر نیز پول قرض گرفته و از كمك چند نفر از دوستانم بهره بردم.

وی ضمن بیان اینكه در استان سكوی استانداردی برای انجام ورزش ووشو وجود ندارد، گفت: مسابقات لیگ برتر فرصت خوبی برای ووشوكاران استان است كه با رقابت در سكوهای استاندارد شرایط حضور در تیم‌های ملی را بدست آورند.

سرمربی تیم ووشو خراسان رضوی در خصوص مبلغ قراردادش با هیات اظهار داشت: با اشاره به اینكه سال گذشته علیرغم كسب مقام نایب قهرمانی لیگ برتر کشور و داشتن قرارداد یک میلیونی با هیات تنها 500 هزار تومان به من و یكی از بازیكنان به عنوان دستمزد پرداخت شد. امسال نیز هیات استان با هر نفر از 25 ووشوكار حاضر در رقابت‌های لیگ با حداقل مبلغ ممكن قراردادی یك میلیونی بسته که از این مبلغ هنوز پیش پرداختی دریافت نشده است.

وی در خصوص بازی بعدی تیم ووشوی خراسان رضوی در لیگ برتر كشور گفت: در روز 15 دی‌ماه از هفته دوم و سوم دور برگشت لیگ برتر در آكادمی ووشوی تهران به مصاف تیم ووشوی نفت تهران قهرمان 5 دوره گذشته لیگ برتر و تیم رنگ فیروزه فارس خواهیم رفت كه با كسب امتیاز از این تیم‌ها به جمع 4 تیم برتر ووشوی كشور و مسابقات ضربدری فینال صعود خواهیم كرد.

گفتنی است، تیم ووشوی خراسان رضوی 5 شنبه 9 آذرماه در هفته پنجم رقابت‌های لیگ توانست در بخش ساندا با نتیجه 6 بر 3 و در بخش تالو با نتیجه 3 بر یک تیم ووشوی معدن انگوران زنجان را شكست دهد و با 9 امتیاز پس از تیم نفت تهران 12 امتیازی در رده دوم گروه 2 رقابت‌های لیگ برتر ووشو كشور قرار گیرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز