خبرگزاری کار ایران

توازان قوا در لیگ فوتسال پخش شد؛

ترابیان: با حرف چند آدم پولدار اصول را زیر پا نمی‌گذارم

asdasd

فکر می‌کردند با پول می‌توانند آدم‌ها را جابه‌جا کنند/پر قدرت به کار خودم ادامه می‌دهم/دست آقایان را خواندیم/ آنها حرفی برای گفتن نداشتند/ عدم دعوت از شمسایی تصمیم درستی است.

ایلنا: رئیس کمیته فوتسال کشورمان با اشاره به آغاز مسابقات لیگ فوتسال گفت: در لیگ امسال چندین اتفاق خوب رخ داده که متمایز‌تر از سال‌های قبل است که از جمله آن می‌توان به این موضوع اشاره کرد که ملی‌پوشان در سطح تیم‌های مختلف پخش شده‌اند.

عباس ترابیان در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا با بیان این مطلب افزود: در حال حاضر توازان قوا در تمامی لیگ پخش شده و تیم‌ها تقریبا از قدرت برابری برخوردار هستندو مدعای این حرف من نتایج دو هفته اخیر فوتسال است. خوشبختانه قیمت‌های کاذب که در سال‌های گذشته درخصوص بازیکنان بود شکسته شد و آن رویه‌ای که داشت چندین باشگاه ما را به تعطیلی می‌کشاند، برطرف شد.

وی افزود: اتفاقاتی که امسال برای فوتسال کشور رخ داد باعث شد باشگاه‌هایی که زحمت‌کش بودند و بیشتر مهره‌سازی می‌کردند دوباره نفس جدیدی بکشند. ما هم در کمیته فوتسال عموما باشگاهی را در نظر می‌گیریم که اولویتش بازیکن‌سازی است و به تیم ملی کمک می‌کند، نه آن واحدی که به یکباره وارد فوتسال شده و قیمت‌ها را بالا ببرند و یک دفعه نیز همه را قال گذاشته و از فوتسال برود.

ترابیان در خصوص اینکه تیم‌هایی که امسال از لیگ بر‌تر کناره‌گیری کردند انتقاداتی به او داشتند، گفت: آن‌ها انتقاد داشته باشند! آقایان ادعا می‌کنند ساختار ضعیفی در فوتسال حاکم است، در حالیکه ما برای جلسه‌ای که از سوی رئیس فدراسیون فوتبال بود آن‌ها را دعوت کردیم ولی تشریف نیاوردند در حالیکه مدیران سایر باشگاه‌ها حضور داشتند.

وی ادامه داد: متاسفانه یکی - دو رسانه نوشتاری هم هستند که از سوی مدیران دو باشگاه حمایت خاص شده و بر علیه ما مطالبی را می‌نویسند، اما بنده به عنوان مدیری که سال‌ها در فوتبال کشور کار کرده‌ام به هیچ‌وجه با حرف چند فرد پولدار اصول خودم را زیر پا نمی‌گذارم و کسانی که فکر می‌کردند با پول می‌توانند آدم‌ها را جابه‌جا کنند باید بدانند من در جای خودم ایستاده‌ام و پر قدرت به کار خودم ادامه می‌دهم و باید بگویم مملکت حساب و کتاب دارد. بنده دو سال به عنوان مسئول فروش نفت کشور بودم و سابقه مدیریت در وزارت نفت هم داشته‌ام و در آن پست هم نیز هیچ‌گاه فریب چنین افرادی را نخوردم.

رئیس کمیته فوتسال ادامه داد: در حال حاضر باشگاه‌ها با آسودگی کامل کار خود را پیش می‌برند اما این آقایان لیگ را بر هم زده بودن و انگیزه‌شان هم همین بود. آنها گمان می‌کردند با کناره‌گیری از لیگ فوتسال برنامه مسابقات به کلی به هم خواهد ریخت، در حالیکه دیدید مسابقات لیگ بر‌تر با قدرت بیشتری به کار خود ادامه می‌دهد. آقایان می‌گویند ساختاری در فوتسال نداریم در حالیکه این‌ها بهانه است. اگر ما مشکل ساختار داشتیم چرا وقتی رئیس فدراسیون فوتبال آنها را برای جلسه‌ای در همین ارتباط دعوت کرد نیامدند؟ علتش را من می‌دانم. آنها حرفی برای گفتن نداشتند.

ترابیان تاکید کرد: این دو - سه باشگاه پولدار تا روز آخر فصل نقل و انتقالات همه چیز را به حالت تعلیق در آورده بودند و برای ادامه تیمداری خود نظر قطعی نداده بودند و از این کار خود هدف داشتند. آن‌ها می‌خواستند کاری را انجام بدهند تا بازیکنان ملی‌پوش بدون تیم بمانند و ما دست آقایان را خواندیم و اعلام کردیم تا فلان تاریخ باشگاه‌ها باید مدارک خود را به کمیته فوتسال ارائه بدهند و بعد از آن ۱۰ روز را تعیین کردیم تا بازیکنان ملی‌پوش نیز با باشگاه‌ها مذاکره کرده و قرارداد ببندند به نوعی با این کار خود ترفند آن‌ها را خنثی کردیم.

وی در خصوص بدون تیم ماندن وحید شمسایی کاپیتان تیم ملی کشورمان گفت: قضیه شمسایی یک فلسفه شخصی است؛ (از قدیم گفتند سرم را بشکن، نرخم را نشکن)، این ضرب‌المثل دقیقا در مورد وحید شمسایی صدق می‌کند. او برای قراردادش یک نرخی دارد که نمی‌خواهد این نرخ شکسته شود. در مورد اینکه علی صانعی هم گفته در صورت بدون تیم ماندن شمسایی او به تیم ملی دعوت نمی‌شود باید بگویم این تصمیم صحیح است چراکه وقتی بازیکنی در جایی بازی نمی‌کند تا بازی‌اش مورد ارزیابی قرار بگیرد، باید به جایش نفرات دیگری دعوت شود چراکه تیم ملی جایگاه شخصی نیست.

 

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز