خبرگزاری کار ایران

لیگ برتر والیبال؛

پیشگامان کویر باخت اما قهرمان نیم فصل شد

asdasd
کد خبر : ۲۵۵۹۰

در روزی که تیم پیشگامان کویر در خانه شکست خورد، متین ورامین مغلوب شد تا قهرمانی نیم فصل به نماینده شهر یزد برسد.

هفته یازدهم و پایانی دور رفت مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های برتر ایران با انجام 6 مسابقه پیگیری و تیم پیشگامان کویر به رغم شکست به عنوان قهرمانی نیم فصل دست یافت.

به گزارش ایلنا، دقایقی پیش تیم پیشگامان کویر با نتیجه 3 بر یک مقابل میزان خراسان شکست خورد تا با امتیاز 24 به تنهایی در صدر جدول رده بندی مسابقات جا خوش کند. در این مسابقه میزان خراسان موفق شد با نتایج 25 بر 16، 25 بر 23 و 25 بر 23 مقابل پیشگامان کویر به پیروزی رسیده و تنها ست دوم را با نتیجه 25 بر 19 به حریف واگذار کند.

همچنین مسابقه کاله آمل با متین ورامین با نتیجه 3 بر صفر به نفع نماینده مازندران پایان یافت تا تیم متین در امتیاز 22 متوقف شود. کاله با نتایج 25 بر 22، 25 بر 18 و 25 بر 20 حریف خود را شکست داد.

در شهر کاشان شاگردان پیمان اکبری موفق شدند با نتایج 25 بر 23، 25 بر 21 و 25 بر 18 تیم باریج اسانس را در خانه خود شکست دهند.

پیش از این تیم نوین کشاورز نتیجه مسابقه را 3 بر 2 به تیم شهرداری ارومیه واگذار کرده بود و آلومینیوم المهدی موفق شد شهرداری تبریز را 3 بر صفر به زانو در آورد. همچنین تیم سایپای البرز موفق شد 3 بر صفر بازرگانی جواهری گنبد را به زانو در آورد.

 نتایج هفته پایانی (یازدهم) دور رفت لیگ برتر والیبال به شرح ذیل است:

نوین کشاورز 2 – شهرداری ارومیه 3

پیشگامان کویر یزد یک – میزان خراسان3

کاله مازندران 3– متین ورامین صفر

آلومینیوم المهدی 3 – شهرداری تبریز صفر

باریج اسانس صفر – پیکان تهران3

سایپا البرز 3 ـ بازرگانی جواهری گنبد صفر

در پایان مسابقات هفته یازدهم لیگ برتر والیبال تیم های پیشگامان کویر یزد با 24 امتیاز، پیکان تهران و متین ورامین 22 با امتیازات مشابه رده های اول تا سوم جدول رده بندی را به خود اختصاص داده اند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز