خبرگزاری کار ایران

نتیجه جام الماس مهم نبود؛

احسان حدادی: برای موفقیت در دوومیدانی باید پول خرج کنیم

من در المپیک نتیجه خودم را گرفته بودم و کسب نتیجه در مسابقات جام الماس زیاد مهم نبود.

نایب قهرمان پرتاب دیسک المپیک با اشاره به حضورش در جام الماس در کشور سوئیس گفت: حقیقت این است که من در المپیک نتیجه خودم را گرفته بودم و کسب نتیجه در مسابقات جام الماس زیاد مهم نبود.

احسان حدادی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا با بیان این مطلب افزود: بعد از اینکه با تیم پرسپولیس قرارداد بستم و با وجود اینکه خیلی خسته بودم و نتوانسته بودم خوب تمرین کنم اما در مسابقات جام الماس شرکت کردم و علیرغم اینکه تلاش خود را انجام دادم نتوانستم به آن رکورد که مد نظرم بود برسم.

وی ادامه داد: البته من باید به این مسابقه می‌رفتم چون کسی که در المپیک مدال می‌گیرد، برایش دعوتنامه می‌فرستند و مبلغی به او به دلیل حضور در این رقابت‌ها می‌دهند، من هم منیجرم از قبل هماهنگی‌های لازم را برای شرکت در این رقابت‌ها انجام داده بود و اسم من در لیست این رقابت‌ها وجود داشت، به همین دلیل صورت خوشی نداشت اگر به این مسابقات نمی‌رفتم.

نایب قهرمان المپیک در خصوص اینکه ورزشکاران المپیکی بعد از حضور در این رقابت‌ها حداقل به مدت یکی - دو ماه استراحت می‌کنند، اظهارکرد: ما نمی‌توانیم استراحت کنیم، چراکه اگر یک هفته استراحت کنیم رکورد ما به ۶۲متر می‌رسد و اگر مدت استراحت ما به ۲ ماه برسد رکورد ما به ۳۰ متر هم کاهش می‌یابد. کسی که در رشته دوومیدانی ۲ ماه بخوابد باید مجددا از صفر شروع کند. من تمریناتم را به طور جدی انجام می‌دهم و هیچگاه به فکر استراحت‌های طولانی مدت نبودم، چراکه دوومیدانی رشته‌ای نیست که بخواهید در آن به مدت یکی – دو ماه استراحت کنید. شاید در مورد رشته‌های دیگر این‌طور باشد اما درخصوص دوومیدانی این قضیه صدق نمی‌کند.


حدادی همچنین تاکید کرد: برنامه‌ام برای آینده این است که انشاء‌الله بعد از سپری کردن مسابقاتی که پیش‌رو داریم یک استراحت کوتاه‌مدت خواهیم داشت و مجددا خود را برای مسابقات پیش‌رو آماده خواهم کرد، البته هنوز مشخص نیست بعد از استراحت کوتاه‌مدت در چه مسابقاتی شرکت خواهم کرد و منتظر برنامه فدراسیون و منیجرم هستم.

وی‌ درخصوص حضورش در باشگاه پرسپولیس و عقد قرارداد با این باشگاه نیز گفت: بالاخره در باشگاه پرسپولیس، رویانیان شرایط ورزشکاران سایر رشته‌ها به غیر از فوتبال را نیز درک کرده و در قدم اول در رشته‌های انفرادی ورزشکارانی که توانسته بودند در المپیک مدال بگیرند را جذب کردند. من از وی تشکر می‌کنم، از بین مدیران ورزش کشور یک نفر متوجه شد ورزش فقط مختص فوتبال نیست و کاری که رویانیان کرد حرفه‌ای بود و انشاءالله نتیجه اعتماد وی را با کسب نتایج لازم خواهیم داد.

حدادی با اشاره به برنامه‌های دوومیدانی برای حضور موفق در دوره‌های آتی المپیک گفت: اگر بخواهیم موفق ظاهر شویم باید پول خرج کنیم و تیم ویژه‌ای را در این ارتباط تشکیل دهیم. در رشته دوومیدانی هر ورزشکار نیاز به یک تیم پشتیبانی دارد تا با انجام کارهای لازم بتوانیم این آمادگی را پیدا کنیم در دوره‌های بعدی المپیک مدال‌های بیشتری بگیریم. البته در این بین خود ورزشکاران هم باید شرایط حرفه‌ای تمرین کردن و حرفه‌ای زندگی کردن را بیاموزند و نکات لازم را رعایت کنند تا در ‌‌نهایت بتوانند به هدفی که دارند دست یابند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز