خبرگزاری کار ایران

امیر فضلی:

کسب طلای آسیا به اندازه مدال جهانی دشوار است

هر دو رقیب من جزو مدعیان قهرمانی و صاحب سبک بودند که خوشبختانه توانستم آنها را پشت سر بگذارم.

ووشوکار خراسان رضوی عضو تیم ملی گفت: کسب مدال در مسابقات ووشو قهرمانی آسیا به اندازه رقابت های جهانی دشوار است.

به گزارش ایلنا، امیر فضلی صاحب مدال طلای مسابقات ووشو قهرمانی آسیا که در اوایل هفته جاری در کشور ویتنام برگزار شد با بیان این مطلب، اظهار داشت: با توجه به اینکه کشورهای آسیای شرقی مهد ورزش ووشو می باشند؛ رقابت در میادین آسیایی سخت تر از مسابقات جهانی می باشد.

وی حریفان خود در این دوره از مسابقات را از کشورهای قزاقستان و چین اعلام کرد و گفت: هر دو رقیب من جزو مدعیان قهرمانی و صاحب سبک بودند که خوشبختانه توانستم آن ها را پشت سر گذاشته و مدال طلا را برای کشورم به ارمغان آورم.

ووشوکار نیشابوری عضو تیم ملی ووشو ایران افزود: میزان آمادگی تیم ملی ووشو در مسابقات آسیایی ویتنام در مقایسه با مسابقات جهانی ترکیه که در سال گذشته برگزار شد بالاتر بود و همین امر موجب کسب 4 مدال طلا، 3 نقره و 3 برنز توسط کاروان ووشو ایران و کسب عنوان نائب قهرمانی در رقابت های مذکور شد.

وی اظهار امیدواری کرد در مسابقات جام جهانی که آبانماه سال جاری در کشور چین برگزار می شود حضور موفقی داشته باشد

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز