خبرگزاری کار ایران

اخبار فدراسیون انجمن‌های ورزشی؛

آمادگی کامل ملی‌پوشان فوتبالدستی و آغاز اردوی کریکت‌بازان

کد خبر : ۳۱۴۸۵

ملی پوشان وضعیت مطلوبی دارند و آنها و کادر فنی، آشنایی خوبی از حریفان پیدا کرده و براساس سیستم بازیهای رقبا، تمرین می کنند.

دبیر انجمن فوتبالدستی با تاکید بر انگیزه بالای ملی پوشان اعزامی به جام جهانی فرانسه، گفت: خوشبختانه ملی پوشان حاضر در اردوی آمادگی، شرایط خوبی دارند و تمرینات مناسبی را پشت سر گذاشته اند.

علیرضا طیرانی افزود: 15 ملی پوش اعزامی شامل اعضای تیمهای ملی بزرگسالان، پیش کسوتان و بانوان، روزانه سه نوبت تمرین می کنند.

وی گفت: ملی پوشان وضعیت مطلوبی دارند و آنها و کادر فنی، آشنایی خوبی از حریفان پیدا کرده و براساس سیستم بازیهای رقبا، تمرین می کنند.

سرپرست تیم‌های ملی اعزامی به فرانسه ادامه داد: این تمرینات از ساعت 9 تا 12، 15 تا 17 و 18 تا 21 در هتل کادوسان شهرستان انزلی ادامه دارد و طبق برنامه به پیش می رود.

طیرانی در ادامه گفت: کادر فنی براساس شیوه حریفان، تمرینات را برای ملی پوشان در نظر می گیرند و تاکنون آنالیز خوبی از رقبا صورت گرفته است.

وی افزود: مقامات ذیربط در استان گیلان و مدیریت هتل کادوسان همکاری خوبی با ما داشته اند، ضمن اینکه بانک آینده بعنوان اسپانسر تیمهای اعزامی به رقابتهای جهانی فرانسه، دست ما را گرفتند که جا دارد از آنها قدردانی نمایم.

سرپرست تیمهای ملی فوتبال دستی در ادامه گفت: خوشبختانه با آمدن آقای شریف زاده بعنوان سکاندار انجمن فوتبال دستی، این رشته جان تازه ای گرفته و امید است که همچنان حرکت روبه جلو داشته باشد.

طیرانی در پایان گفت: تیم ملی مردان کشورمان تنها تیم آسیایی در دسته یک جهانی است و ما امیدواریم که در فرانسه بتوانیم مدال بگیریم و برای ورزش ایران افتخار آفرین شویم.

 

ملی پوشان کریکت بانوان از دهم دیماه در اردوی آمادگی

تیم ملی کریکت بانوان که قرار است در رقابت‌های آسیایی بانکوک حضور یابد، از دهم دیماه جاری تمرینات آماده سازی خود را آغاز می کند.

 به این منظور 28 بازیکن به اردوی آمادگی این تیم دعوت شده اند تا در شهرستان گرگان، تمرینات خود را زیر نظر کادر فنی انجام دهند.

تیم ملی کریکت بانوان کشورمان روز 29 دیماه جاری بمنظور شرکت در مسابقات قهرمانی کریکت بانوان آسیا راهی بانکوک مرکز تایلند خواهد شد.

تیم ایران در این رقابتها با تیمهای چین، تایلند، سنگاپور، کویت و قطر همگروه است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز