خبرگزاری کار ایران

حاجی‌زاده خبرداد:

درخواست تعویق بازی میعاد مهدی مقابل برازجان بوشهر

asdasd
کد خبر : ۳۱۹۴۹

تنها وسیله ممكن برای انتقال تیم ما به مسابقات اتوبوس است که باید از سه شنبه حركت كنیم و با توجه به امتحانات تعدادی از بازیكنان در این ایام سفر ما به بوشهر دچار مشكل خواهد شد.

سرمربی تیم هندبال میعاد مهدی اظهار داشت: با توجه به شرایط غیرقابل پیش‌بینی آب و هوا، خطرات موجود در جاده‌ها و امتحانات تعدادی از بازیكنان نگران مشكلات سفر به برازجان برای انجام بازی بعدی هستیم.

به گزارش ایلنا، مهدی حاجی‌زاده كه تیمش پنجشنبه 7 دی‌ماه در دیدار هفته دوم دور برگشت رقابت‌های لیگ دسته یك هندبال كشور در مشهد مقابل تیم نفت و گاز گچساران با نتیجه نزدیك 28 بر 26 شكست خورد عنوان كرد: از هم اكنون نگران سفر به بوشهر و دیدار با تیم هندبال برازجان در آخر هفته جاری هستیم.

وی با اشاره به فاصله طولانی تا بوشهر و غیرقابل پیش بینی بودن وضعیت آب و هوایی در هفته جاری عنوان كرد: با توجه به اینكه تنها وسیله ممكن برای انتقال تیم ما به مسابقات اتوبوس است باید از روز سه شنبه حركت كنیم و با توجه به امتحانات تعدادی از بازیكنان در این ایام سفر ما به بوشهر دچار مشكل خواهد شد. با توجه به مشكلات پیش رو، امروز به طوركتبی از فدارسیون درخواست تعویق این بازی را خواهیم كرد.

حاجی‌زاده همچنین در خصوص دیدار روز پنجشنبه 7 دی‌ماه تیمش در مشهد اظهار داشت: در نیمه اول، بازی متعادلی را شاهد بودیم و با نتیجه 14 بر 14 به رختكن رفتیم.

وی افزود: در نیمه دوم با انجام تغییرات و حملات سرعتی را در دستور كار قرار دادیم و اختلاف را با تیم نفت و گاز گچساران كه از بازیكنان خوش قد و قامت تری نسبت به ما برخوردار بود زیاد كردیم.

سرمربی تیم هندبال میعاد مهدی ادامه داد: انتظار داشتیم با اختلاف بالا مقابل تیم گچسارانی پیروز شویم كه باز هم كم تجربگی و اختلاف فیزیك بدنی بازیكنان جوان تیم با حریف موجب شد با اختلاف ناچیز بازی را به این تیم واگذار كنیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز