خبرگزاری کار ایران

مهدی صاحبیان:

امیدواریم به لیگ دسته یک بسکتبال کشور صعود کنیم

asdasd
کد خبر : ۳۲۲۵۳

تیم بسكتبال طرح مسكن ثامن مشهد با 15 امتیاز در رده سوم جدول گروه A رقابت های لیگ دسته 2 بسكتبال كشور قرار دارد.

سرمربی تیم بسكتبال طرح مسكن ثامن مشهد اظهار داشت: امیدواریم با پیروزی در بازی‌های پلی‌آف به لیگ دسته یک بسکتبال کشور صعود کنیم.

به گزارش ایلنا، مهدی صاحبیان كه تیمش علیرغم شكست با نتیجه 74 بر 62 مقابل تیم یاسین فولاد قزوین در هفته پایانی دور برگشت رقابت‌های لیگ دسته 2 بسكتبال كشور در جایگاه سوم گروه A این مسابقات باقی ماند و به مرحله پلی‌آف این رقابت‌ها صعود كرد، اظهار داشت: با توجه به اینكه در 2 بازی اخیر به بازیكنان فشار نیاوردیم از شرایط خیلی بهتری نسبت به حریف خود در دیدارهای پلی‌آف برخورداریم.

وی ضمن اشاره به بازی روز جمعه، 8 دی‌ماه تیمش در قزوین عنوان كرد: هر چند از توپ‌های قدیمی در این دیدار استفاده شد اما سعی داشتیم مقابل این تیم كه در دور رفت با اختلاف 29 امتیاز آن را شكست داده بودیم فقط بازی را اداره كنیم.

صاحبیان ادامه داد: در اولین دیدار پلی‌آف جمعه 22 دی‌ماه میزبان تیم بسكتبال آرش كمانگیر میناب خواهیم بود و فرصت داریم با پیروزی 2 بازی از 3 دیدار مرحله پلی‌آف مقابل این تیم به لیگ دسته یك بسكتبال كشور صعود كنیم.

گفتنی است، تیم بسكتبال طرح مسكن ثامن مشهد با 15 امتیاز در رده سوم جدول گروه A رقابت های لیگ دسته 2 بسكتبال كشور قرار دارد و فرصت خواهد داشت با كسب امتیاز بیشتر در 2 دیدار رفت و برگشت نسبت به حریفش تیم آرش كمانگیر میناب، میزبانی دیدار سوم را نیز كسب كند و با پیروزی در حداقل 2 دیدار از این مرحله مقابل این تیم به لیگ دسته یك بسكتبال كشور صعود كند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز