خبرگزاری کار ایران

جایی برای اشتباه نداریم؛

حسینی: چیزی جز قهرمانی‌ پیکانی‌ها را راضی نمی‌کند

asdasd
کد خبر : ۳۲۴۱۸

معتقدم لیگ امسال نسبت به تمام ادوار گذشته از كیفیت بالاتری برخودار است چرا كه بازیكنان در تمام تیم ها تقسیم شده اند.

پاسور تیم والیبال پیكان گفت: به این نتیجه رسیده‌ایم كه در نیم فصل دوم تیم پیكان جایی برای اشتباه ندارد و تمام بچه‌ها با جدیت كار را دنبال می‌كنند.

امیر حسینی در گفت‌وگو با ایلنا افزود: از نظر جسمانی تیم در وضعیت خوبی قرار دارد. امیدواریم مسابقه مقابل میزان خراسان را نیز با موفقیت پشت سر بگذاریم. این بازی جزو مسابقات سخت و وی‍ژه ما محسوب می‌شود و تمام توان خود را به كار می‌گیریم تا برنده از میدان رقابت خارج شویم.

وی در پاسخ به این سوال كه چرا در بازی مقابل تیم پیشگامان كویر یزد بیشتر پاس‌ها به مهدی بازارگرد ختم می‌شد، عنوان داشت: ما كاری را انجام می‌دهیم كه مربی پس از آنالیز حریف از ما می‌خواهد. من هم طبق گفته‌های مربی كار كردم. این تصمیم مربی بر این اساس بود كه دفاع كناری كه جلوی بازار گرد قرار می‌گرفت، دفاع ضعیف‌تری بود و در دستور كار بود تا از این نقطه ضعف حریف استفاده بیشتری ببریم.

امیر حسینی در خصوص جایگاه پایان فصل تیم پیكان در جدول رده بندی اظهار داشت: ما تمام تلاش خود را می‌كنیم تا قهرمان فصل جاری مسابقات شویم. چیزی جز قهرمانی باشگاه و بازیكنان تیم پیكان را راضی نمی‌كند. همه تلاش ما برای تحقق هدف‌گذاری است كه در ابتدای فصل صورت گرفته است.

پاسور تیم والیبال پیكان در خصوص كیفیت مسابقات امسال لیگ برتر والیبال تاكید كرد: معتقدم لیگ امسال نسبت به تمام ادوار گذشته از كیفیت بالاتری برخودار است، چراكه بازیكنان در تمام تیم‌ها تقسیم شده‌اند. امسال لیگی داریم كه حداقل 8 تیم آن كیفیت خوبی را ارائه داده‌اند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز