خبرگزاری کار ایران

توقع ما از شعبانپور بیش از این بود؛

حیات‌پور: فردا در مورد خاطیان هندبال تصمیم‌گیری می‌كنیم

asdasd
کد خبر : ۳۲۴۱۹

ساعت 11 روز دوشنبه 11 دی ماه كمیته انضباطی فدراسیون هندبال تشكیل و در خصوص ناتمام ماندن 2 مسابقه هندبال تصمیم گیری كه در نتیجه افراد خاطی جریمه خواهند شد.

رئیس كمیته برگزاری مسابقات هندبال گفت:‌ كمیته انضباطی فدراسیون هندبال روز دوشنبه علت ناتمام ماندن دو مسابقه اخیر در لیگ را بررسی می‌كند.

علی حیات‌پور در گفت‌وگو با ایلنا با بیان این مطلب اظهار داشت: گزارش نمایندگان دو بازی نیمه تمام دیروز به دست من رسیده كه پس از بررسی اولیه در جلسه كمیته انضباطی تمام مسائل و رفتارهای انجام شده توسط بازیكنان و مسئولین تیم‌ها مورد ارزیابی قرار می‌گیرد. در همین راستا ساعت 11 فردا دوشنبه 11 دی‌ماه كمیته انضباطی فدراسیون هندبال تشكیل و در این خصوص تصمیم‌گیری خواهد کرد كه در نتیجه افراد خاطی جریمه خواهند شد.

وی با اشاره به اینكه خوشبختانه پیش از این كمتر شاهد ترك زمین مسابقه توسط توسط بازیكنان در حین برگزاری دیدارها بوده‌ایم، اظهار داشت: توقع ما از قاسم شعبانپور با سابقه فراوانی كه در سطوح مختلف هندبال دارد، بیش از این است. وی نباید اجازه بدهد چنین اتفافاتی در زمین بیافتد. باید برای كنترل بهتر، قوانین به نحوی اجرا شود كه پس از این شاهد چنین اتفاقاتی در زمین هندبال نباشیم.

علی حیات‌پور گفت: جریمه‌های بازیكنان هندبال در قیاس با قرارداد آنان 500 هزار تومان تا یك میلیون تومان است و این یكی از ترفندهای كمیته انضباطی برای پرهیز بازیكنان و باشگاه‌ها از اعمال غیر ورزشی است.

لازم به ذكر است، دو دیدار از مسابقات هفته دهم لیگ برتر هندبال بین تیم‌های فولاد مبارکه اصفهان - کاسپین قزوین و ثامن‌الحجج سبزوار ـ شهرداری تبریز ناتمام رها شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز