خبرگزاری کار ایران

کوروش باقری:

برای المپیک 2016 در برزیل استارت زدیم

asdasd
کد خبر : ۳۳۴۶۶

اولین هدف ما این است که سهمیه کامل حضور در المپیک نوجوانان را به دست بیاوریم و پس از آن در رقابت‌های قهرمانی جوانان جهان هم روی سکو بایستیم.

کوروش باقری با بیان اینکه برنامه 4 ساله فدراسیون وزنه برداری برای حضور درخشان در المپیک 2016 ریودوژانیر از امروز آغاز شده گفت: اولین هدف ما این است که سهمیه کامل حضور در المپیک نوجوانان را به دست بیاوریم و پس از آن در رقابت‌های قهرمانی جوانان جهان هم روی سکو بایستیم.

به گزارش ایلنا، سرمربی تیم‌های ملی با اشاره به دیگر برنامه‌های فدراسیون وزنه‌برداری در سال جدید میلادی گفت: حضور پرقدرت در رقابت‌های قهرمانی آسیا، بازی‌های کشورهای اسلامی، بازی‌های آسیایی نوجوانان در چین و رقابت‌های قهرمانی بزرگسالان جهان در ورشو از دیگر اهداف ما در سال 2013 هستند. به همین خاطر به گونه‌ای برنامه‌ریزی کرده‌ایم که همزمان چند تیم آماده و خوب داشته باشیم و ضمن پشتوانه‌سازی برای آینده در عرصه بین المللی هم بتوانیم یکی از تیم های مدعی باشیم.

باقری با اشاره به دور جدید تمرینات تیم های ملی نوجوانان و جوانان ایران افزود: این اردو با حضور 25 وزنه بردار از امروز آغاز شده است. از این جمع بعد از 10 روز تمرین تعدادی به خانه بر می‌گردند و ما کارمان را از اواخر دی ماه با حضور 20 وزنه بردار جوان و نوجوان پیگیری می‌کنیم تا از میان آنها دو تیم را روانه رقابت‌های جهانی نوجوانان و جوانان کنیم.

سرمربی تیم ملی در پاسخ به این سئوال که با چه هدفی در رقابت های جهانی نوجوانان و جوانان حضور پیدا می کنیم، گفت: هدف اصلی ما ایستادن روی یکی از سکوهای قهرمانی است. االبته در رده سنی نوجوانان پیش بینی کمی دشوارتر است چراکه همه ساله نفرات جدیدی به ترکیب تیم ها اضافه می شوند اما با توجه به درپیش بودن دومین دوره المپیک نوجوانان و اینکه رقابت های جهانی سال آینده حکم انتخابی این المپیک را دارد کسب 2 سهمیه کامل برای ما در اولویت است. به همین منظور ما در رده سنی نوجوانان سعی کردیم از کسانی دعوت کنیم که در سال 2014 هم در رده سنی نوجوانان باشند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز