خبرگزاری کار ایران

انشاءالله ورزش ایران تعلیق نمی‌شود؛

مشحون: اعضا بدنبال برگزاری سریع مجمع کمیته ملی هستند

asdasd
کد خبر : ۳۳۵۰۸

قرار است بعد از اینکه اصلاحات صورت گرفت متن آن به وزارت ورزش ارسال شود تا مسوولان این وزارتخانه بعد از بررسی‌های لازم آن را برای IOC ارسال کند.

عضو اجرایی کمیته ملی المپیک با اشاره به جلسه صبح امروز این کمیته گفت: جلسه خیلی خوبی بود و همه اعضاء به این موضوع تاکید داشتند که هر چه سریعتر اصلاحات تکمیل شده و مورد بررسی قرار بگیرد.

محمود مشحون در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا، با بیان این مطلب افزود: اعضای مجمع و اعضای کمیته اجرایی سخت به دنبال این هستند که هرچه سریعتر مجمع برگزار شود و علی آبادی هم تاکید داشت که هر چه سریعتر اصلاح نهایی از روی اساسنامه انجام شود تا بعد از آن اقدامات لازم صورت گیرد.

وی ادامه داد: قرار است بعد از اینکه اصلاحات صورت گرفت متن آن به وزارت ورزش ارسال شود تا مسوولان این وزارتخانه بعد از بررسی‌های لازم آن را برای IOC ارسال کند.

این عضو اجرایی کمیته ملی المپیک تاکید کرد: نامه‌ای که قرار است بهIOC ارسال شود امروز تکمیل شد و تا آخر وقت قانونی علی آبادی،‌ افشارزاده و قدمی مشغول بررسی آن بودند تا هر چه سریعتر نامه در اختیار وزارت ورزش قرار بگیرد. به طور یقین این نامه باید در اختیار وزارت ورزش قرار بگیرد تا اقدامات بعدی انجام شود.

مشحون اضافه کرد: در جلسه امروز اعضای اجرایی کمیته ملی المپیک فقط علی کفاشیان غایب بود و او از قبل اختیاراتش را به فرد دیگری تفویض کرده بود. امیدواریم مشکلات موجود در این زمینه حل شود. در حال حاضر آنچه مربوط به اعضای اجرایی کمیته ملی المپیک مربوط می‌شد را ما انجام دادیم. انشاءالله هیچ‌گونه تعلیقی برای ورزش ایران به وجود نمی‌آید و مجددا شاهد افتخارآفرینی ورزشکارانمان در میادین بین المللی خواهیم بود.

وی در مورد اظهارات محمد علی آبادی که عنوان کرده بود روسای مسوول باید به پست خود برگردند گفت: من از این موضوع اطلاعی ندارم چرا که ربطی به کمیته اجرایی نداشت. ما در مورد تصحیح اساسنامه اقدامات لازم را انجام دادیم و انتخاب دبیر کل کمیته ملی المپیک نیز به مانند سابق در اختیار اعضای مجمع قرار گرفت و کلیه اعضاء هیات اجرایی روی موضوع متفق و نظر مثبت داشت.

رییس فدراسیون بسکتبال با اشاره به سطح مسابقات لیگ برتر اظهار داشت:‌ ما تلاش لازم را برای هر چه بهتر برگزار کردن لیگ انجام دادیم و در نهایت مشاهده می‌کنیم آنچه اتفاق می‌افتد این است که ما روز به روز شاهد پیشرفت و کیفیت بالای مسابقات هستیم. روز گذشته هم مسابقات لیگ برتر در تهران، اصفهان و چند استان کشور بدون کوچکترین مساله حاشیه‌ای پیگیری شد. یکی دیگر از ویژگی‌های بارز لیگ برتر این است که هیچ تیمی حاشیه امنیت ندارد و رقابت‌ها نزدیک به هم است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز