خبرگزاری کار ایران

افشارزاده به ایلنا خبر داد:

اساسنامه کمیته ملی این هفته به وزارت ورزش تحویل داده می‌شود

asdasd
کد خبر : ۳۵۲۲۷

متن اساسنامه کمیته ملی المپیک به زبان انگلیسی ترجمه می‌شود تا برای کمیته بین‌المللی المپیک هم ارسال شود.

دبیرکل کمیته ملی المپیک گفت: اساسنامه کمیته ملی المپیک به صورت کامل مصوب شده و به احتمال زیاد در طول این هفته آن را به وزارت ورزش ارائه خواهیم داد.

بهرام افشارزاده در گفت‌وگو با ایلنا در ادامه مطلب فوق افزود: متن اساسنامه به زبان انگلیسی ترجمه می‌شود تا برای کمیته بین المللی المپیک هم ارسال شود. به یاری خدا در اولین فرصت ممکن هم انتخابات کمیته ملی المپیک را برگزار خواهیم کرد.

وی در پاسخ به این سوال که برای پست دبیر کلی کمیته ملی المپیک داوطلب خواهید شد، عنوان داشت: هنوز مشخص نیست که برای دبیری کلی کمیته ملی المپیک داوطلب شوم.

دبیرکل کمیته ملی المپیک در خصوص بسترهای لازم برای خصوصی سازی خاطرنشان کرد: خصوصی سازی در ایران از بستر خوبی بهره می‌برد چراکه مردم نسبت به اهمیت ورزش و بازدهی که در جامعه دارد آگاهی لازم را به دست آورده اند. از طرفی افرادی وجود دارند که علاقه‌مند هستند پول‌های بانکی خود را هزینه استادیوم‌های ورزشی کنند و امکانات ویژه‌ای را تهیه کنند.

افشارزاده افزود: وزارت ورزش و جوانان و سیستم‌های حکومتی هم باید امکانات ویژه‌ای را در اختیار کسانی که قصد سرمایه‌گذاری دارند، قرار بدهند تا افراد با بضاعت خود نسبت به سرمایه‌گذاری اقدام کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز