خبرگزاری کار ایران

انتظار بازی راحت‌تری را داشتم؛

معدنی: ملی‌پوشان والیبال نباید مصر را دست‌کم بگیرند

ما صد در صد لیاقت حضور در لیگ جهانی را داریم و خیلی هم به این مساله نزدیک شده‌ایم.

سرمربی سابق تیم ملی والیبال کشورمان با اشاره به پیروزی تیم ملی مقابل مصر در انتخابی لیگ جهانی والیبال گفت: من بازی را ندیدم اما می‌توانم از روی نتیجه بگویم که بازی سختی را پشت سر گذاشتیم و انتظار داشتم راحت‌تر از این پیروز شویم.

حسین معدنی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا با بیان این مطلب افزود: با توجه به آمادگی ملی‌پوشان کشورمان و همچنین عدم آمادگی مصر انتظار داشتم ملی‌پوشان حتی یک ست هم نتیجه را به تیم مصر واگذار نکنند اما تیم مصر نشان داد تیم قابل احترامی است و هنوز همچنان قدرت گذشته خود را دارد.

وی ادامه داد: ما یک مسابقه دیگر مقابل مصر فردا انجام خواهیم داد که امیدوارم بازیکنان تیم ملی بتوانند این بازی را با موفقیت پشت سر بگذارند.

معدنی در خصوص اینکه در زمان مربیگری او تیم ملی همواره مقابل تیم ملی مصر بازنده بوده، گفت: شرایط آن موقع با وضعیت فعلی تفاوت‌های بسیاری داشت. تیم مصر همانطور که مربی‌اش اعلام کرده برای حضور در مسابقات جهانی فقط ۳ هفته تمرین داشته و در این مدت بازی دوستانه و تدارکاتی انجام نداده و در این شرایط توانسته عملکرد نسبتا قابل قبولی داشته باشد، با این حال ما بازی اول را توانستیم پیروز شویم و تا حدود بسیاری صعود ما قطعی شود و به همین دلیل از لحاظ روحی نسبت به حریف برای انجام بازی دوم برتری داریم اما نباید این تیم را دست کم بگیریم و همانطور که ولاسکو به عنوان سرمربی تیم ملی گفت می‌تواند نتیجه بازی برعکس نتیجه‌ای باشد که در دیدار اول به دست آمد.

وی با اشاره به شایستگی‌های تیم ملی والیبال برای حضور در لیگ جهانی اظهارداشت: ما صد در صد لیاقت حضور در لیگ جهانی را داریم و خیلی هم به این مساله نزدیک شده‌ایم و تمامی این موفقیت‌ها به خاطر اقداماتی است که طی چندین سال در والیبال انجام شده و روی یک سرعت خیلی خوب هم پیش می‌رود.

معدنی تاکید کرد: امیدوارم تیم ملی بازی فردا مقابل مصر را ببرید تا آماده بازی با ژاپن شویم که ساده‌تر از بازی با مصر برای ما خواهد بود، تنها نکته‌ای که می‌توانم به ملی‌پوشان متذکر شوم اینکه تیم مصر را دست کم نگیریم.

وی در پایان متذکر شد: می‌دانم همینطور هم خواهد بود و آن‌ها حریف را دست و کم نخواهند گرفت. با توجه به مربی بزرگ و با تجربه‌ای که داریم، می‌دانم ملی‌پوشان با انگیزه حتی اجازه نخواهند داد تیم مصر یک ست هم پیروز شود. نتیجه ۳ بر صفر و با روحیه خوب به مصاف ژاپن رفت و این اقتدار ما باعث شده تضعیف روحیه ژاپن خواهد شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز