خبرگزاری کار ایران

نتایج مسابقات جهانی کره‌ اعلام شد؛

کسب رتبه‌ دهم جهان توسط یخ‌نوردان ایرانی

asdasd
کد خبر : ۳۷۰۶۶

مسعود زینالی در بخش سرعت در جایگاه ششم سرعت آسیا و بیست و دوم رنکینگ جهانی و خانم زهره عبدالله خانی نیز جایگاه ششم آسیا و بیستم رنکینگ جهانی قرار گرفتند.

مسابقات یخ‌نوردی جام جهانی و قهرمانی جهان سال ۲۰۱۳ که با حضور ۹۶ یخ‌نورد از ۲۲ کشور جهان ۱۲ و ۱۳ ژانویه در شهر چونگ سونگ کره جنوبی برگزار شد، در نهایت با قهرمانی یخ‌نوردان روسیه، کره‌جنوبی و ایتالیا و کسب رتبه‌ی تیمی دهم توسط ایران، پایان یافت.

به گزارش ایلنا، در جدول رده‌بندی مسابقات، تیم ۴ نفره‌ی اعزامی کشورمان متشکل از مسعود زینالی، مجتبی ثقفی، محمدرضا صفدریان و خانم زهره عبدالله خانی با کسب مجموع ۵۶ امتیاز در رده دهم جهان و بالاتر از تیم های پر سابقه‌ای چون آمریکا، آلمان، استرالیا، چین، هلند، ایرلند و اسلوانی، قرار گرفت.

در این مسابقات مسعود زینالی در بخش سرعت در جایگاه ششم سرعت آسیا و بیست و دوم رنکینگ جهانی و خانم زهره عبدالله خانی نیز جایگاه ششم آسیا و بیستم رنکینگ جهانی قرار گرفتند.

در بخش سرطناب نیز در گروه الف این رقابت‌ها؛ مسعود زینالی و محمدرضا صفدریان به ترتیب رتبه های هجدهم و بیستم را کسب کردند و مجتبی ثقفی نیز در گروه ب در رتبه بیستم قرار گرفت.

در رده بندی نهایی جهانی؛ مسعود زینالی در جایگاه سی و پنجم و محمدرضا صفدریان و مجتبی ثقفی در جایگاه مشترک سی و نهم جهان قرار گرفتند. زهره عبدالله خانی نیز در رده بندی نهایی در جایگاه سی و یکم جهان قرار گرفت.

اعضای این تیم در تاریخ چهارشنبه ۲۷ دی ماه ساعت ۱۶:۱۵ از فرودگاه بین المللی امام خمینی به ایران باز خواهند گشت.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز