خبرگزاری کار ایران

پایان مرحله گروهی لیگ برتر ووشو؛

خراسان رضوی صعود کرد، شهرداری کرمان و معدن انگوران سقوط

asdasd
کد خبر : ۳۸۲۴۰

دور پایانی لیگ برتر ووشو برگزار و تیم های شهرداری چترود کرمان و معدن انگوران زنجان به لیگ دسته یک سقوط کردند.

دور پایانی مرحله گروهی لیگ برتر ووشوی مردان امروز پنجشنبه 28 دی در آکادمی ووشو برگزار شد که طی آن تیم هیات خراسان رضوی به جمع 4 تیم برتر مرحله نیمه نهایی راه یافت و تیم های شهرداری چترود کرمان و معدن انگوران زنجان به لیگ دسته یک سقوط کردند.

به گزارش ایلنا، صعود پرشین و دانشگاه آزاد از گروه یک و نفت تهران از گروه 2 از قبل مسجل شده بود ولی هیات خراسان رضوی با برتری مقابل رنگ فیروزه شیراز به عنوان تیم دوم گروه 2 به مرحله نیمه نهایی راه یافت و تیم های شهرداری چترود کرمان و معدن انگوران زنجان به دلیل قرار گرفتن در قعر جدول گروه های یک و 2 به لیگ دسته اول سقوط کردند.

نتایج دور پایانی مرحله گروهی به شرح ذیل است:

دانشگاه آزاد 3 - پرشین 10

شهرداری چترود کرمان 4 - تاکسیرانی آمل 5

نفت تهران 8 - هیات خراسان رضوی 5

رنگ فیروزه شیراز 9 - معدن انگوران زنجان صفر

شهرداری چترود کرمان 4 - فولاد ماهان سپاهان صفر

تاکسیرانی آمل صفر - پرشین 12

نفت تهران 10 - معدن انگوران زنجان صفر

رنگ فیروزه شیراز 4 - هیات خراسان رضوی 9

در گروه یک تیم پرشین با 8 برد متوالی و کسب 24 امتیاز به عنوان تیم نخست به مرحله نیمه نهایی راه یافت، دانشگاه آزاد هم با 18 امتیاز به عنوان تیم دوم راهی مرحله نیمه پایانی شد، فولاد ماهان با 9 امتیاز در جایگاه سوم ایستاد، تاکسیرانی آمل با 6 امتیاز چهارم شد و شهرداری چترود کرمان با کسب 3 امتیاز پنجم شد و به لیگ یک سقوط کرد.

در گروه 2 نفت تهران با 18 امتیاز به عنوان تیم اول به نیمه نهایی صعود کرد، هیات خراسان رضوی با 12 امتیاز به عنوان تیم دوم راهی مرحله نیمه پایانی شد، رنگ فیروزه شیراز با 3 امتیاز سوم و معدن انگوران زنجان هم با 3 امتیاز و به دلیل تفاضل کمترچهارم شد و به لیگ یک سقوط کرد.

بدین ترتیب در مرحله نیمه نهایی پرشین با هیات خراسان رضوی و نفت تهران با دانشگاه آزاد روبرو می شود که برنده ها به فینال و بازنده ها به مسابقه رده بندی راه خواهند یافت. مراحل نیمه نهایی، رده بندی و فینال 24 اسفند در آکادمی ووشو برگزار خواهد شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز