خبرگزاری کار ایران

بزودی جلسه هیات رئیسه را تشکیل می‌دهم؛

صفایی: نمی‌گذاریم رییس فدراسیون تیروکمان انتصابی باشد

آن چیزی که واضح و مشخص است اینکه فدراسیون جهانی همچنان بنده را به عنوان رئیس فدراسیون تیروکمان ایران می‌شناسد و این من هستم که در شرایط کنونی رییس این فدراسیون هستم.

رئیس سابق فدراسیون تیروکمان کشورمان با اشاره به نامه فدراسیون جهانی این رشته مبنی بر برگزاری هر چه سریعتر مجمع تیروکمان به ریاست وی گفت: آن چیزی که واضح و مشخص است اینکه فدراسیون جهانی همچنان بنده را به عنوان رئیس فدراسیون تیروکمان ایران می‌شناسد و این من هستم که در شرایط کنونی رییس این فدراسیون هستم.

کریم صفایی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا با بیان این مطلب افزود: فدراسیون جهانی تیر و کمان اعلام کرده همچنان کریم صفایی را به عنوان رئیس این فدراسیون در ایران می‌شناسیم و شخص دیگری را قبول نداریم. بنده هم اکنون نمی‌توانم بنا به خواسته‌ وزارت ورزش که بسیار هم غیر منطقی است تیر و کمان کشور را تعطیل کنم.

وی افزود: براساس نیاز موجود من جلسه هیات رئیسه فدراسیون را تشکیل داده و اساسنامه را نیز براساس معیارهای فدراسیون جهانی تغییر و تصویب خواهیم کرد رییس آینده فدراسیون در فضایی سالم انتخاب شود نه انتصاب.

وی ادامه داد: مجمع 3 برنامه در دستور کار خواهد داشت. نخست تهیه اساسنامه و بعد تصویب آن. ضمن آنکه در ادامه همین مسیر باید رییس فدراسیون را همانطور که گفتم انتخاب کنیم. ما به دنبال آن هستیم طوری عمل کنیم که در رقابت‌های جهانی و آسیایی حق کماندار کشورمان ضایع نشود. متاسفانه تمام این دعواهایی که ایجاد شده شیشه خورده‌هایش بر سر ورزشکاران ما می‌ریزد که هیچ تقصیری ندارند.

رئیس سابق فدراسیون تیروکمان با اشاره به دومین دوره مسابقات جایزه بزرگ آسیا در کشور قزاقستان گفت: ما در صدد هستیم تیم منتخب باشگاه‌های کشور را به این مسابقات اعزام کنیم که البته این مساله نیاز به تصویب هیات رئیسه دارد. بر همین اساس جلسه هیات رئیسه فردا برگزار خواهد شد و در این جلسه برنامه‌های پیش رو فدراسیون به تصویب خواهد رسید. ضمن آنکه ما انتظار داریم ورزشکاران کشورمان در مسابقات تیروکمان جایزه بزرگ قزاقستان نتایج خوبی را بگیرد.

صفایی در خصوص نامه فدراسیون جهانی مبنی بر برگزاری مجمع فدراسیون تیروکمان به ریاست وی اظهارداشت: به احتمال زیاد اولین مجمع طی روزهای 30 یا 31 شهریورماه برگزار خواهد شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز