خبرگزاری کار ایران

ابراهیم فیروزی خبرداد:

ورود دستگاه‌های اجرایی آذربایجان‌شرقی به ارتقاء ورزش همگانی

asdasd
کد خبر : ۳۹۷۲۴

دومین جلسه کارگروه اجرایی ورزش همگانی آذربایجانشرقی برگزار شد.

ایلنا- تبریز: دبیر کارگروه اجرایی ورزش همگانی آذربایجان‌شرقی از بکارگیری پتانسیل و توانایی دستگاه‌های اجرایی در ارتقاء ورزش همگانی در استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، ابراهیم فیروزی در پایان دومین جلسه کارگروه اجرایی ورزش همگانی آذربایجان‌شرقی افزود: کارگروه اجرایی ورزش همگانی آذربایجان‌شرقی در راستای بخشنامه هیئت وزیران در خصوص به کارگیری و تقسیم کار بین تمامی دستگاه‌های اجرایی مرتبط با ارتقاء و پیشرفت ورزش همگانی در سطح استان تشکیل یافته است.

وی گفت: هر دستگاه اجرایی و دولتی میتواند گام مهمی در ارتقاء سلامتی جسمانی و روانی با برگزاری همایش‌ها و جشنواره های همگانی و خانوادگی بردارد و از این پتانسیل ها به خوبی بهره خواهیم گرفت.

فیروزی در خصوص چارت تشکیلاتی این کارگروه افزود: کارگروه اجرایی ورزش همگانی آذربایجان‌شرقی به ریاست اکبر محمودی مدیر کل ورزش و جوانان و اکبر فرج الهی جانشین کارگروه و 10 کمیته شامل کمیته‌های ورزش شهروندی، دانشجویی، دانش‌آموزی، کارگری، ورزش کارمندی، نیروهای مسلح، ورزش مساجد و پایگاه‌های مقاومت، کمیته بهداشت و پیشگیری با ورزش، کمیته علمی و آموزشی و کمیته اطلاع رسانی و رسانه ملی تشکیل می‌­شود و در عملکرد دستگاه‌ها در بخش همگانی نیز در شورای عالی ورزش استان با حضور بیگی استاندار آذربایجان‌شرقی بررسی خواهد شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز