خبرگزاری کار ایران

لیگ برتر بسكتبال؛

جنگ همسایگان؛ نبرد صدرنشینان

asdasd
کد خبر : ۴۰۰۹۹

هفته شانزدهم لیگ برتر بسكتبال با 5 مسابقه در روز 5 شنبه هفته جاری برگزار می شود که در حساس ترین مصاف تیم‌های رده اول و سوم جدول مقابل هم صف‌آرایی می‌كنند.

یك صد و هفتاد و ششمین بازی لیگ برتر بسكتبال بین تیم‌های مهرام و پتروشیمی بندر امام برگزار می شود اما نتیجه آن به نفع فولاد ماهان سپاهان خواهد بود.

به گزارش خبرنگار ایلنا، هفته شانزدهم لیگ برتر بسكتبال با 5 مسابقه در روز 5 شنبه هفته جاری برگزار می شود که در حساس ترین مصاف تیم‌های رده اول و سوم جدول مقابل هم صف‌آرایی می‌كنند. آخرین رویارویی تیم‌های مهرام و پتروشیمی بندر امام در تاریخ 20 آذرماه سال‌جاری برگزار شد كه به برتری 81 بر 71 نماینده خطه جنوب انجامید. در حال حاضر تیم پتروشیمی بندر امام با 29 امتیاز در صدر جدول قرار دارد. تیم مهرام در رده سوم جا خوش كرده و صاحب 26 امتیاز است. این مسابقه راس ساعت 15:30 برگزار می‌شود.

ساعت 16 دو تیم صنایع پتروشیمی ماهشهر و شهرداری گرگان به مصاف هم می‌روند. این دو تیم با مجموع 20 امتیاز به ترتیب رده‌های 7 و 6 جدول رده بندی را در اختیار دارند. آخرین مسابقه این دو تیم به تاریخ 20 آذر باز می‌گردد كه نتیجه 81 بر 69 به نفع شهرداری گرگان رقم خورد.

دیگر مسابقه ساعت 16 بین تیم‌های استقلال زرین قشم و البدر بندر كنگ برگزار می‌شود كه در حال حاضر رده نهم و هشتم جدول را در اختیار دارند.

چهارمین مسابقه بین تیم‌های دانشگاه آزاد و همیاری زنجان راس ساعت 17:30 برگزار می‌شود. تیم دانشگاه با 22 امتیاز در رده پنجم جدول قرار دارد و همیاری با 24 امتیاز روی پله چهارم ایستاده است.

در آخرین مسابقه تیم قعرنشین نفت سپاهان به مصاف تیم دوم جدول می‌رود. در رقابتی كه از ساعت 19:30 آغاز می‌شود، تیم فولاد ماهان برای استحكام صدرنشینی خود به میدان می‌رود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز