خبرگزاری کار ایران

برای حضور در المپیک ۲۰۱۳

دوومیدانی‌کاران ناشنوا تست آمادگی دادند

کد خبر : ۴۰۱۳۸

تیم ملی دو ومیدانی ناشنوایان ایران در ماده پرش ارتفاع و پرش سه گام با حضور در مرکز سنجش و قابلیت های جسمانی تست آمادگی جسمانی دادند تا از آخرین وضعیت بدنی خود آگاه شوند.

دو و میدانی کاران ناشنوا در آکادمی ملی المپیک و پاراالمپیک تست دادند.

به گزارش ایلنا، تیم ملی دو ومیدانی ناشنوایان ایران در ماده پرش ارتفاع و پرش سه گام با حضور در مرکز سنجش و قابلیت های جسمانی تست آمادگی جسمانی دادند تا از آخرین وضعیت بدنی خود آگاه شوند.

امید عباسی نیک مربی پرش و مواد مختلط دو و میدانی کاران گفت: سعی و تلاش ما این است که تیم را آماده رقابت های المپیک 2013 بلغارستان که مردادماه سال آینده برگزار می شود نماییم، ولی خوب قبل از آن نیاز به این داریم که بچه ها را از هر لحاظ به مرز آمادگی برسانیم به همین منظور اولین مرحله از اردویمان را از یکم بهمن ماه درمجموعه سلمان فارسی آغاز کردیم که تا 12 بهمن ادامه دارد.

وی در خصوص بازی‌های پیشرو گفت: ما مسابقات دهه فجر و بعد از آن تورنمنت پنج جانبه را در پیشرو داریم که قرار است با حضور روسیه، اوکراین، ایران و دو کشور دیگر برگزار می شود.

محمد هادی صالحی که نفر سوم المپیک در سال 2009 و نفر اول در بازیهای آسیایی قطر در سال 2012 به همراه یاشار وقار نوزده ساله که به تازگی به عضویت تیم ملی در آمده دو ملی پوش ایران می باشند که صبح ها در مجموعه آفتاب انقلاب و مجموعه سلمان فارسی و عصر ها هم در مجموعه ورزشی شهید شیرودی تمرینات خود را پی گیری می کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز