خبرگزاری کار ایران

بازگشت نایب قهرمان المپیک به ایران؛

حدادی: تکنیک من بهترین تکنیک دنیاست

asdasd
کد خبر : ۴۰۱۴۶

علت اصلی اینکه تاکنون در آمریکا مانده‌ام، آن است که بهترین مربی را انتخاب کنم و بهترین نتیجه را در المپیک بعدی بگیرم

ملی‌پوش پرتاب دیسک پرسپولیس که از مهر ماه به آمریکا سفر کرده بود، امروز (چهارشنبه) به ایران باز می‌گردد.

به گزارش ایلنا، احسان حدادی در خصوص این سفر گفت: در طول این مدتی که در آمریکا بودم، تمرینات بسیار خوبی را گذراندم که در سال‌های گذشته فرصت انجام برخی از آنها را نداشتم.

وی افزود: در ابتدا هفته‌ای 9 جلسه به کارهای بدنسازی و در بین آن به کارهای فیزیوتراپی و ماساژ می‌پرداختم، زیرا بهترین زمان آماده سازی برای تمرینات سنگین بود و در سال‌های گذشته به دلیل مسابقات، زمان این گونه تمرینات را نداشتم.

نایب قهرمان المپیک لندن در ادامه متذکر شد: در این مدت مقداری وزن خود را کاهش دادم، هر چند که وزن تأثیر زیادی در پرتاب ندارد ولی می‌خواهم که در مسابقات جهانی مسکو به تکنیک ایده‌آل دست پیدا کنم.

حدادی همچنین تصریح کرد: علت اصلی اینکه تاکنون در آمریکا مانده‌ام، آن است که بهترین مربی را انتخاب کنم و بهترین نتیجه را در المپیک بعدی بگیرم و مطمئن هستم که می‌توانم، زیرا تکنیک من بهترین تکنیک دنیاست و توانایی لازم را دارم.

وی در پایان در مورد وضعیت مربی‌اش نیز گفت: یکی از آن مربیان اشمیت از آلمان بود که با وی مدتی به صورت آزمایشی نیز کار کردم و تصمیم بر این شد که بعد از مذاکره با فدراسیون و کمیته ملی المپیک پاسخ نهایی را بدهم.

 

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز