خبرگزاری کار ایران

دور برگشت لیگ برتر واترپلو؛

صدرنشین در زنجان؛ جایگاه‌ها بدون تغییر می‌ماند

asdasd
کد خبر : ۴۰۱۸۸

بدست آمدن هر نتیجه‌ای در این دیدارها جایگاه تیم‌های اول تا چهارم را در جدول رده بندی تغییری نخواهد داد.

هفته سوم از دور برگشت بیست و دومین دوره رقابت‌های لیگ برتر واترپلو جمعه 6 بهمن با انجام 3 دیدار پیگیری می‌شود.

به گزارش ایلنا، در ادامه رقابت‌های بیست و دومین دوره لیگ برتر واترپلو و از هفته سوم از دور برگشت(هفته نهم) این رقابت‌ها روز جمعه 3 دیدار برگزار خواهد شد که بدست آمدن هر نتیجه‌ای در این دیدارها جایگاه تیم‌های اول تا چهارم را در جدول رده بندی تغییری نخواهد داد.

بر اساس اعلام سازمان لیگ برتر واترپلو جمعه 6 بهمن از ساعت 13 در زنجان شهید شهبازی این شهر که با 2 امتیاز در جایگاه پنجم قرار دارد به مصاف فولاد ماهان سپاهان صدرنشین 16 امتیازی لیگ خواهد رفت.

اما در حساس ترین دیدار و داربی جنوبی واترپلو نفت و گاز امیدیه که با 14 امتیازدر جدول دوم است و نزدیک ترین تعقیب کننده فولاد ماهان به شمار می‌رود از ساعت 15 میزبان آزادی اهواز تیم 10 امتیازی و سوم جدول است كه نشان داده در هفته‌های گذشته تغیرات زیادی کرده که مهمترین دلیل آن 4 پیروزی پیاپی این تیم در چهار دیدار گذشته است. برد آزادی خوزستان نیز می تواند این تیم را به 2 امتیازی نفت وگاز امیدیه برساند.

اما در دیگر دیدار این هفته نیز نفت و گاز گچساران از ساعت 15 در حالی میزبان کوثر گیلان تیم چهارم و 6 امتیازی جدول است که برای رهایی از قعرنشینی به دنبال پیروزی در این دیدار و اضافه کردن امتیازاتی به 2 امتیاز فعلی خود است. نماینده زنجان هم که با 2 امتیاز در رده ماقبل آخر جدول قرار دارد برای کسب بهترین نتیجه و فاصله گرفتن از انتهای جدول تلاش خواهد کرد.

در پایان هفته هشتم لیگ برتر واترپلو تیم فولاد ماهان سپاهان با 14 امتیاز در صدر جدول قرار دارد و تیم های نفت امیدیه و آزادی خوزستان به ترتیب با 12 و 8 امتیاز در رده های دوم و سوم قرار دارند.

برنامه هفته سوم از دور برگشت لیگ برتر واترپلو به شرح زیر است
جمعه 6 بهمن ماه:
* نفت وگاز گچساران– کوثر گیلان (ساعت15 – امیدیه)
داوران: هومن آراسته، محمد رضا محمدی
ناظر: هوشنگ حافظی
* شهید شهبازی زنجان-فولاد ماهان سپاهان – (ساعت 13 – استخر شهبازی زنجان)
داوران: ستار یثربی، بابک حسامیان
ناظر: ایرج رئوف آذر
* نفت وگاز امیدیه – آزادی خوزستان (ساعت 15 – امیدیه)
داوران: منصور مهذب صانعی – محمود نصر اصفهانی
ناظر: محمد هادی بیک

 

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز