خبرگزاری کار ایران

منصوری:

باید نفس تازه به تیم‌های ملی والیبال ساحلی دمیده شود

asdasd
کد خبر : ۴۰۳۲۰

تیم ملی ما که سال گذشته قهرمان آسیا شد امسال دچار افت شدیدی شد که نتوانست نتایج گذشته خود را تکرار کند.

رییس کمیته والیبال ساحلی گفت: به دلیل مشکلات اقتصادی برگزاری مسابقان ساحلی کیش در هاله‌ای از ابهام است.

به گزارش ایلنا، حسن منصوری درباره برگزاری مسابقات ساحلی کیش افزود: در سال‌های قبل دانشگاه آزاد به عنوان برگزار کننده اصلی این مسابقات بوده و امسال به دلیل مشکلات اقتصادی و بودجه کم اعلام کرده که به تنهایی نمی‌تواند این مسابقات را برگزار کند. به همین دلیل برگزاری این مسابقات هنوز مشخص نیست و باید در جلسه‌ای با رییس فدراسیون والیبال این خصوص این موضوع را بررسی کنیم.

وی ادامه داد: برخی مسابقات ساحلی در آسیا هم به دلیل همین مشکلات اقتصادی لغو شد و تنها تورهای مهم در آسیا برگزار شد. تور آسیایی کیش هم چندین سال است در برنامه آسیا قرار دارد هنوز امکان برگزاری آن فراهم نشده و در صورتی که فدراسیون والیبال در خصوص حل مشکل مالی این مسابقات کمک نکند احتمال لغو آن هم وجود دارد. به هر حال هفته آینده با داورزنی رییس فدراسیون والیبال جلسه داریم و تکلیف این مسابقات را روشن می‌کنیم.

منصوری در ادامه با اشاره به حضور تیم ملی والیبال ساحلی در مسابقات کشورهای اسلامی گفت: برای مسابقات والیبال ساحلی کشورهای اسلامی که خردادماه در اندونزی برگزار می‌شود اعلام آمادگی کردیم و اسامی تیم‌ها و مربیان را ارسال کردیم. در این تیم از بازیکنان جوان زیر 25 سال دعوت می‌کنیم تا آنها با تجربه شوند و برای بازی‌های آسیایی کره بتوانند به تیم ملی کمک کنند. به هر حال تیم ملی ما که سال گذشته قهرمان آسیا شد امسال دچار افت شدیدی شد که نتوانست نتایج گذشته خود را تکرار کند. به همین دلیل برآن شدیم تا سن بازیکنان را کاهش دهیم و آنها را برای مسابقات سال‌های آینده بسازیم.

رییس کمیته والیبال ساحلی در خصوص اردهای تیم ملی افزود: با پایان بازی‌های سالنی، اردوهای تیم ملی آغاز می‌شود. چند مرحله اردو را برای این تیم در نظر گرفتیم و در صورتی که تور تایلند در فروردین ماه برگزار شود تیم ملی را به این مسابقات اعزام می‌کنیم تا تدارکات خوبی را برای مسابقات کشورهای اسلامی داشته باشند. ما برای آینده والیبال دست به جوانگرایی زدیم و این اولین استارت کمیته والیبال ساحلی است. به اعتقاد من باید نفس تازه به تیم های ملی بزرگسالان دمیده شود و با حضور بازیکنان جوان در تیم ملی بزرگسالان زمینه افزایش تجربه آنها برای آینده را فراهم سازیم.

وی در ادامه بزرگترین دغدغه کمیته والیبال ساحلی را برگزاری لیگ دانست و گفت: این مهمترین دغدغه ما است و در صورتی که این موضوع اجرایی شود می‌توان امیدوار به آینده روشن این رشته بود. هم اکنون برخی تیم‌های همچون شهرداری تبریز، میزان خراسان، مازندارن، بانک کشاورزی و کیش در والیبال ساحلی هم صاحب تیم هستند و در صورتی که بتوانیم داشتن تیم ساحلی را برای همه استان‌ها اجباری کنیم شرایط برای برگزاری لیگ و کشف استعداد از میان آنها راحت‌تر خواهد بود. برای این کار هم به استان‌ها فراخوان می‌زنیم تا به فکر تشکیل تیم‌های ساحلی هم باشند و مطمئنا این موضوع همت عمومی و توجه بیشتر به بخش ساحلی را می طلبد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز