خبرگزاری کار ایران

با حضور علی‌نژاد؛

خانه ووشوی استان کرمانشاه افتتاح شد

کد خبر : ۴۱۰۰۳

ووشوی ایران طی 4 سال اخیر نایب قهرمان جهان و آسیا است و با این رویش های جدید و هدفمند در استانهای کشور آینده روشنی را خواهیم داشت.

خانه ووشوی استان کرمانشاه با حضور رییس فدراسیون ووشو و مسئولان ورزش استان رسما افتتاح شد.

به گزارش ایلنا، در مراسم افتتاح این پروژه ملی مهدی علی‌نژاد رییس فدراسیون ووشو،عباس امانی مدیر کل امور ورزش و جوانان استان کرمانشاه به همراه عزیزی معاون امور ورزشی، رامین موذنی رییس هیات ووشوی استان و اعضای هیات رییسه هیات استان و جمعی از ووشوکاران حضور داشتند.

در جریان مراسم افتتاح خانه ووشوی استان کرمانشاه رییس فدراسیون ووشو طی سخنانی ضمن تبریک میلاد رسول اکرم و آغاز هفته وحدت به حاضرین در این مراسم گفت: هیات ووشوی استان کرمانشاه در رده بندی هیات ها در سال 90 به مقام دوم دست یافت و امیدواریم با افتتاح این مکان با ارزش و ماندگار حائز رتبه بالاتری شود.

وی اظهار داشت: ووشوی ایران طی 4 سال اخیر نایب قهرمان جهان و آسیا است و با این رویش های جدید و هدفمند در استانهای کشور آینده روشنی را خواهیم داشت.

خانه ووشوی استان کرمانشاه با مساحت 750 متر مربع دارای یک سالن ورشی و مجموعه اداری است که قرار است در آینده سالن بدنسازی و خوابگاه ورزشکاران نیز به آن اضافه شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز