خبرگزاری کار ایران

مبنای كار ما شایسته‌سالاری‌است؛

مقصودلو: هدف حاشیه‌سازان باج‌گیری از من است

asdasd
کد خبر : ۴۱۰۲۲

رئیس فدراسیون كبدی با اشاره به اینكه مبنا و اصول كار در این فدراسیون تنها شایسته‌سالاری است، تاكید كرد كه عده‌ای با بیان برخی موضوعات به دنبال باج‌گیری از من هستند.

رئیس فدراسیون كبدی با اشاره به اینكه مبنا و اصول كار در این فدراسیون تنها شایسته‌سالاری است، تاكید كرد كه عده‌ای با بیان برخی موضوعات به دنبال باج‌گیری از من هستند.

محمدرضا مقصودلو در گفت و گو با خبرنگار ایلنا با اشاره به اردوهای تیم های ملی کبدی که در حال جریان است، اظهار کرد: خوشبختانه ما با توجه به برنامه‌ریزی و برنامه‌ای که از قبل در اختیار وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک قرار دادیم اردوهای خود را برگزار می‌کنیم و تمام هدف خود را نیز معطوف به موفقیت در بازی‌های آسیایی 2014 اینچون کره جنوبی کرده‌ایم.

وی افزود: تیم ملی کبدی استاندارد ما قرار است 5 فروردین ماه سال آینده در مسابقات قهرمانی جهانی این رشته در هندوستان حاضر شود و بازی‌های داخل سالن آسیا نیز خرداد ماه همین سال در کره‌جنوبی برگزار خواهد شد ضمن آنکه طبق برنامه قرار است تیم ملی کبدی نیز 5 اسفند ماه امسال در یک تورنمنت چند جانبه در دبی حضور یابد.

رئیس فدراسیون کبدی تصریح کرد: خوشبختانه از چندی پیش ما یک آکادمی حرفه‌ای این رشته را در شهر گرگان که قابلیت میزبانی از 28 نفر را دارد راه‌اندازی کردیم و برای اینکه هزینه کمتری متوجه فدراسیون شود اخیرا اردوی تیم ملی بزرگسالان را در این شهر زیر نظر کادر فنی تیم ملی برگزار کردیم و به زودی هم اردوی تیم ملی بانوان را نیز در این آکادمی برگزار خواهیم کرد.

وی ادامه داد: از آنجا که این روزها کمبود منابع مالی برخی از برنامه فدراسیون‌ها را با مشکلاتی مواجه کرده اما ما با توجه به مدیریت منابعی که در فدراسیون انجام می‌دهیم خوشبختانه مشکلی نداریم و برنامه‌های خود را طبق برنامه ریزی قبلی پیش می بریم.

مقصودلو در ادامه به مصاحبه‌های اخیر علی‌اصغر حسین ‌نژاد رئیس هیات کبدی استان اصفهان که فدراسیون کبدی را متهم به فدراسیون خانوادگی کرده، گفت: این موضوع یک جریان کاملا انحرافی است و متاسفانه آقایان از طرح این مباحث فقط بدنبال منافع شخصی خود هستند. مطمئن باشید که در فدراسیون کبدی تنها شایسته سالاری حکومت می‌کند و همه تصمیمات از کانال کمیته فنی که برخی از اعضای هیات رئیسه و مسئولین فدراسیون در آن حضور دارند اتخاذ و اجرایی می شود.

وی ادامه داد: آقایان مطرح می‌کنند که چرا فرزندان من در راس تیم های ملی آقایان و بانوان هستند. برای روشن شدن این موضوع شما ببینید که تیم ملی ما از زمان حضور این دو مربی در راس خود به چه موفقیت‌هایی دست یافته است. کسب عنوان سومی و دومی بازی های آسیایی مگر موفقیت کمی است که ما آنها را نادیده گرفته و تغییراتی را در کادرفنی تیم های ملی خود ایجاد کنیم.

رئیس فدراسیون کبدی تصریح کرد: هیچ عقل سلیمی در دنیا مربی که موفقیتی در یک رشته را کسب کرده کنار نمی‌گذارد. پسر من که سرمربی تیم ملی آقایان است در لیگ کبدی با تیم سیستان و بلوچستان قهرمان کشور شد. هر کس مربی بهتری از وی سراغ دارد به ما معرفی کند تا از او در تیم ملی استفاده کنیم.

وی ادامه داد: متاسفانه دوستان مطرح می‌کنند که چرا ملی‌پوشان کبدی از استان گلستان هستند. در پاسخ به این دوستان تاکید می‌کنم که وقتی ما بهترین‌های یک رشته را به اردوی تیم ملی دعوت می‌کنیم برای‌ ما اصلا اهمیتی ندارد فرد ملی‌پوش عضو کدام تیم و کدام استان باشد. ضمن‌آنکه این را هم یادآور شوم خواهر حسین‌نژاد که این مباحث را مطرح کرده هم اکنون از اصفهان مربی تیم ملی است.

مقصودلو در پاسخ به این سوال که آیا افرادی که موضوع خانوادگی بودن فدراسیون کبدی را مطرح می‌کنند بدنبال باج‌گیری و منافع خود هستند، گفت: متاسفانه همین مباحث مطرح است و دوستان از مطرح کردن این‌گونه موضوعات به دنبال حاشیه‌سازی و منافع شخصی خود هستند. یک بار دیگر تاکید می‌کنم در فدراسیون کبدی تمام تصمیمات با نظر کمیته فنی اتخاذ می‌شود و این کمیته فنی است که نقش اصلی را ایفا می‌کند.

وی همچنین در رابطه با حسین نژاد رئیس هیات کبدی اصفهان هم گفت: وی به حدی در استان اصفهان مشکل ایجاد کرده که مدیرکل ورزش و جوانان این استان در تماسی به من اعلام کرد تمام مسائل مربوط با کبدی را از فدراسیون با خود بنده هماهنگ کنید ضمن آنکه بسیاری از مسئولین هیات کبدی شهرستان‌های استان اصفهان هم از نحوه رفتار رئیس هیات استان خود گله‌مند هستند.

رئیس فدراسیون کبدی در پایان در رابطه با انتخابات پیش‌روی کمیته ملی المپیک گفت: این انتخابات برای ورزش ما بسیار مهم است و ای کاش در موعد مقرر خود برگزار می شد. این که چه اتفاقی قرار است در این انتخابات رخ دهد و چه کسی رئیس این کمیته شود را نمی دانم ولی امیدوارم هر آن چیزی که رخ می دهد در جهت مصالح و منافع کلی ورزش کشور باشد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز