خبرگزاری کار ایران

تجدید میثاق جامعه ورزش با آرمان‌های امام(ره)؛

عباسی: انقلاب اسلامی ایران مسیر تاریخ جهان را تغییر داد

asdasd
کد خبر : ۴۱۱۳۵

با گذشت 35سال از پیروزی انقلاب اسلامی ایران، مردم، جوانان، جامعه ورزش و تمامی اقشار جامعه به آرمان‌های امام(ره)وفادار هستند و دشمنان نظام باید بدانند که این مردم از راه خویش باز نخواهند گشت.

وزیر ورزش وجوانان با تاکید بر پایبندی جامعه ورزش به آرمان‌های بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران گفت: پیروزی انقلاب اسلامی ایران به عنوان تحولی بزرگ درجهان، مسیر تاریخ را تغییر داد.

به گزارش ایلنا، محمد عباسی صبح امروز در مراسم تجدید بیعت با آرمان‌های معمار انقلاب اسلامی در مرقد مطهر امام خمینی(ره) اظهار داشت: انقلاب اسلامی ایران تحت رهبری حضرت امام خمینی(ره)، تحولی بزرگ در عصر حاضر ایجاد کرد تا امروز بر مبنای آن مسیری در جهت روشنگری و بیداری مسلمانان بگشاید.

وی با آرمانی خواندن این مسیر تاکید کرد: انقلاب اسلامی که با شریعت اسلامی و همیاری و همراهی مردم ستمدیده از جور و ظلم رژیم پهلوی به پیروزی رسید، چشم اندازی جدید از تاریخ جهان را پیش روی ملل ستمدیده از نظام‌های استبدادی گشود تا آنان نیز بنیان استکبار را به چالش بکشند.

وزیر ورزش و جوانان، پیروزی انقلاب اسلامی را سرآغاز بیداری اسلامی درجهان دانست و افزود: بعد از رحلت بنیانگذار انقلاب اسلامی نیز با رهبری مقام معظم رهبری و با رهنمودهای روشنگرانه ایشان، این راه تداوم یافته و جمهوری اسلامی ایران مستحکم‌تر از همیشه، ضمن دفاع از آرمان‌های مردم آزاده و مسلمان در سراسر دنیا، با اقتدار جلوی استکبار جهانی قد علم کرده و ذره‌ای نیز از اصول و ارزش‌های انقلاب اسلامی عقب ننشسته است.

عباسی تاکید کرد: در شرایطی که نظام سلطه جملگی با اشاره امریکا و رژیم صهیونیستی بسیج شده‌اند تا با تحریم و انواع دسیسه‌ها، ایران اسلامی را به عقب نشینی از آرمان‌های خویش وا دارند، اما دولت و مردم یکپارچه با بینش بلند و هدایت‌های اصولی رهبر معظم انقلاب، در مقابل دسیسه‌ها و مکر دشمنان انقلاب اسلامی ایستاده اند. امروز نیز جامعه ورزش با حضور در مرقد مطهر حضرت امام خمینی(ره)ضمن تجدید میثاق با آرمان‌های مقدس معمار کبیر انقلاب، با رهبر معظم انقلاب تجدید بیعت نموده و اعلام می‌دارند، با صلابت و قدرت گوش به فرمان حضرت آیت الله خامنه ای خواهند بود.

وی خاطرنشان کرد: با گذشت 35 سال از پیروزی انقلاب اسلامی ایران، مردم، جوانان، جامعه ورزش و تمامی اقشار جامعه به آرمان‌های امام (ره) وفادارهستند و دشمنان نظام باید بدانند که این مردم از راه خویش باز نخواهند گشت.

 

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز