خبرگزاری کار ایران

جشنواره زمستانی دوچرخه سواری؛

درخشش مردانی بر سکوی قهرمانی

asdasd
کد خبر : ۴۱۱۵۲

یک دوره جشنواره دوچرخه سواری زمستانی در رشته کوهستان و در ماده کراس کانتری برگزار پرویز مردانی از تیم بیجار به مقام قهرمانی دست یافت.

جشنواره زمستانی دوچرخه سواری همدان با قهرمانی پرویز مردانی از تیم بیجار به اتمام رسید.

به گزارش ایلنا، یک دوره جشنواره دوچرخه سواری زمستانی در رشته کوهستان و در ماده کراس کانتری، روز جمعه ششم بهمن زیر نظر اداره کل ورزش و جوانان استان همدان و به میزبانی هیات دوچرخه سواری استان برگزار شد که در پایان پرویز مردانی از تیم بیجار به مقام قهرمانی دست یافت، حامد سیفی کار از مقاومت همدان بر سکوی دوم ایستاد و امین الله نارویی دیگر رکابزن این تیم بر سوم شد.

همچنین در رده بندی تیمی مسابقات، تیم های بیجار و مقاومت همدان با کسب 17 امتیاز به صورت مشترک بر سکوی نخست ایستادند، تیم تراکتورسازی تبریز با 10 امتیاز دوم شد و تیم گروس بیجار با 7 امتیاز سکوی سوم را در اختیار گرفت.

گفتنی است، در این دوره از مسابقات 40 دوچرخه سوار در قالب تیم های کردستان، هیات دهگلان، گروس بیجار، لرستان، بروجرد، نهاوند، شهرستان های همدان، مقاومت همدان، شهرداری همدان، تراکتورسازی تبریز، کندوان چالوس، هیات مازندران، خزر نوشهر و سیستان و بلوچستان حضور داشتند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز