خبرگزاری کار ایران

كشورها برای المپیك۲۰۲۰نیز برنامه‌ دارند؛

فرجی: هدف ما حضور موفق در جام جهانی کاراته است

asdasd

اولین دوره یكسان‌سازی دانش مربیان قهرمان‌پرور را انجام دادیم كه بیش از 80 مربی در آن شركت كرده بودند.

رییس فدراسیون كاراته گفت: طبق هماهنگی‌ كه انجام شده بود اولین دوره یكسان‌سازی دانش مربیان قهرمان‌پرور را انجام دادیم كه بیش از 80 مربی در آن شركت كرده بودند.

صادق فرجی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا با بیان این مطلب افزود: هدف ما در فدراسیون كاراته این است كه مربیان قهرمان‌پرور را شناسایی كنیم تا با قرار گرفتن در كنار مربیان تیم ملی از لحاظ دانش یكسان شوند. البته مربیان شهرستانی همگی از دانش بالایی برخوردار هستند اما هدف ما این است كه امور فنی كه در تیم ملی انجام می‌شود در اختیار آنها نیز قرار بگیرد. در كنار آن از صدا و سیما ساعاتی را وقت گرفتیم تا برنامه‌های آموزشی را پخش كنیم.

وی ادامه داد: در بحث عمرانی خوابگاه مختص به كاراته بازسازی شده و در حال حاضر اردوهای تیم ملی در این خوابگاه برگزار می‌شود. البته من معتقدم این خوابگاه در شأن تیم ملی نیست و با همكاری‌هایی كه با وزارت ورزش داریم درصدد هستیم یك كمپ مختص به فدراسیون كاراته داشته باشیم.

فرجی تاكید كرد: درخصوص اعزام تیم‌های باشگاهی به مسابقات بین‌المللی هماهنگی‌هایی را با رییس و دبیر فدراسیون جهانی كاراته داشتیم. در مسابقاتی هم كه در تركیه داشتیم این مجوز را گرفتیم تا از این پس بانوان نیز در مسابقات و رویدادهای جهانی حاضر شوند و در تركیه این برای اولین‌بار اتفاق افتاد و بانوان كشورمان در این مسابقات توانستند نتایج قابل قبولی بگیرند. انشاءالله این رویه ادامه خواهد داشت كه البته خود یك موفقیت بزرگ محسوب می‌شود.

رییس فدراسیون كاراته كشورمان با اشاره به برنامه‌های تیم ملی بزرگسالان كاراته تاكیدكرد: ما تمام هم و غم خود را برای مسابقات جهانی كه بزرگترین رویداد در كاراته محسوب می‌شود، گذاشته‌ایم. این مسابقات آذرماه در كشور فرانسه برگزار خواهد شد. ما در گذشته در مسابقات جهانی جایگاه خوبی داشته‌ایم. در آخرین دوره آن نیز یك مدال برنز و یك نقره گرفتیم و بسیار امیدوارم با توجه به اردوها و مسابقات تداركاتی كه داشتیم نتایج خوبی را كسب كنیم. خوشبختانه همدلی خوبی بین ورزشكاران و كادرفنی وجود دارد.

فرجی درخصوص حضور كاراته در مسابقات المپیك گفت: قرار است از المپیك 2020یكی از رشته‌های كاراته به‌طور آزمایشی در این رقابت‌ها شركت كند، به همین دلیل بسیاری از كشورها از هم‌اكنون روی این رشته بیشتر از گذشته سرمایه‌گذاری كرده‌اند. این موضوع در مسابقات آسیایی كاملا محسوس بود. ما هم تلاش می‌كنیم از سایر رقبا عقب نمانیم. روز چهارشنبه هفته‌جاری نیز برای حضور در یكسری مسابقات كاراته عازم آلمان خواهیم شد. فقط امیدوارم شورای برون‌مرزی با این اعزام موافقت كند چراكه تمامی قهرمانان كاراته دنیا در این رقابت‌ها شركت خواهند كرد.

رییس فدراسیون كاراته در پایان گفت: روز 16مهر از سوی فدراسیون جهانی كاراته روز كاراته اعلام شد كه جا دارد پیشاپیش این روز را به اهالی ورزش تبریك بگویم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز