خبرگزاری کار ایران

با حضور وزیر ورزش صورت گرفت

آغاز المپیاد فجر91 حوزه شمال غرب تهران بزرگ

asdasd
کد خبر : ۴۲۵۱۴

الهه احمدی و احسان حدای به نمایندگی از قهرمانان سرفراز ایرانی هدایایی را از وزیر ورزش و جوانان دریافت کردند.

جشنواره فرهنگی ـ ورزشی فجر91 در حوزه شمال غرب تهران با حضور وزیر ورزش در خانه والیبال تهران برگزار شد.

به گزارش ایلنا، رقابت های المپیاد فجر 91 با شرکت 20 رشته ورزشی از هیات های مختلف شهر تهران حضور داشته و این مسابقات از اول لغایت 22 با انجام رقابت های ورزشی در جریان است.

به همین مناسبت عصر روز گذشته، پنجشنبه مراسم جشنی با حضورمحمد عباسی وزیر ورزش و جوانان، محمد حسین نژاد فلاح مدیر کل ورزش و جوانان استان تهران، مرتضی تمدن استاندار تهران و جمعی از شخصیت های ورزشی برگزار شد.

این مراسم ابتدا با رژه تیم های شرکت کننده و عبور از دروازه قرآن تعبیه شده آغاز شد. سپس حرکات نمایشی ورزش زورخانه ای، انجام حرکات نمایشی با توپ توسط رکورد دار جهانی روپایی زدن، انجام حرکات ایروبیک و نمایش های گروهی رزمی از دیگر بخش های مراسم بود.

در این مراسم الهه احمدی به نمایندگی از ورزشکاران سوگند نامه مسابقات را قرائت کرد. در این سوگند نام آمد بود: سوگند یاد می کنم در مسابقات فرهنگی ـ ورزشی فجر 91 رعایت رسوم جوانمردی را کرده، در جهت عاری بودن مسابقات از دوپینگ کوشیده و تبعیت کامل خود را از مقررات و التزام عملی نسبت به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران اعلام می دارم. در ادام این مراسم الهه احمدی پرافتخارترین بانوی ایرانی در مسابقات المپیک لندن توسط حضار به شدت مورد تشویق قرار گرفت.

در کنار الهه احمدی، احسان حدادی دارنده مدال نقره المپیک لندن در ماده پرتاب دیسک و حمید سوریان اعجوبه کشتی فرنگی جهان نیز حضور داشتند. الهه احمدی و احسان حدای به نمایندگی از قهرمانان سرفراز ایرانی هدایایی را از وزیر ورزش و جوانان دریافت کردند.

به هنگام اهدای جوائز محمد عباسی خطاب به حضار گفت: در این محل جمع شده ایم تا از قهرمانی های احسان حدادی و الهه احمدی تجلیلی بشود. ورود امام خمینی در 12 بهمن 57 به ایران خود باوری مسلمین جهان را به اعتلا رساند. امروز افتخار داریم جوانان ایران عزیز ما در سالیان اخیر بالاترین افتخار را در المپیک لندن رقم زدند. این عزیزان سمبل شجاعت ملت ایران هستند که از آنان تقدیر می شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز