خبرگزاری کار ایران

هفته دهم لیگ برتر واترپلو؛

تکلیف قهرمانی به هفته پایانی کشید

asdasd
کد خبر : ۴۲۷۰۴

بیست و دومین دوره مسابقات لیگ برتر واترپلو هفته آینده با برگزاری دیدارهای هفته یازدهم به پایان خواهد رسید.

دهمین هفته رقابت‌های لیگ برتر واترپلو با نخستین شکست فولاد ماهان سپاهان و توقف آزادی اهواز مقابل نفت و گاز گچساران به پایان رسید تا تکلیف قهرمانی به هفته آخر کشیده شود.

به گزارش ایلنا، از هفته دهم لیگ برتر واترپلو عصر دیروز جمعه 13 بهمن ماه سه دیداردر شهرهای گچساران، امیدیه و انزلی برگزار شد که طی آن تیم های میزبان مقابل میهمانان خود به برتری دست یافتند.

در گچساران تیم نفت و گاز این شهر مقابل تیم رو به رشد آزادی اهواز به پیروزی 18 بر 11 دست یافت. در این دیدار که تیم آزادی اهواز علیرضا شهیدی پور دروازه‌بان ملی‌پوش و 4 بازیکن اصلی خود را در اختیار نداشت مقابل تیم جوان و با انگیزه گچساران تن به شکست سنگین داد.

در این مسابقه نیما جمشیدی، علی خالدی و محمدرضا سلیمی از بهترین بازیکنان نفت و گاز گچساران بودند و نقش بسزایی در پیروزی این تیم داشتند. تیم گچساران با این پیروزی 6 امتیازی شد و جایگاه چهارمی خود را تثبیت کرد.

تیم آزادی اهواز هم با پذیرفتن نخستین شکست دور برگشت با 12 امتیاز همچنان در رده سوم جدول باقی ماند. در امیدیه تیم نفت و گاز امیدیه شگفتی ساز شد و نخستین شکست فصل را به فولاد ماهان سپاهان صدرنشین تحمیل کرد. در این دیدار تیم امیدیه در دیداری نزدیک و پایاپای مقابل صدر نشین لیگ به برتری 15 بر 13 دست یافت تا به رکورد شکست ناپذیری فولاد پایان دهد.

تیم فولاد با این شکست 18 امتیازی باقی ماند و نفت امیدیه با 16 امتیاز نایب قهرمانی خود را در فصل جاری تثبیت کرد. در این مسابقه از سوی سازمان لیگ امیر حسین خانی از تیم نفت و گاز امیدیه و حامد ملک خانبانان از فولاد ماهان سپاهان بهترین بازیکنان میدان بودند. با شکست فولاد در هفته دهم تکلیف قهرمانی لیگ بیست و دوم به هفته پایانی کشید.

در سومین و آخرین دیدار هفته دهم تیم کوثر گیلان در یک دیدار یک طرفه و کاملا برتر موفق شد با نتیجه 13 بر 3 تیم شهید شهبازی زنجان را در هم بکوبد. از سوی سازمان لیگ برتر واترپلو میثم سالمی از تیم گیلان به عنوان بهترین بازیکن این دیدار معرفی شد. نماینده گیلانی با این برد 6 امتیازی شد و در جایگاه پنجم جدول قرار گرفت و شهید شهبازی زنجان نیز با 2 امتیاز همچنان در قعر جدول است.

در پایان هفته دهم لیگ برتر واترپلو تیم فولاد ماهان سپاهان با 18 امتیاز در صدر جدول قرار دارد و تیم های نفت امیدیه و آزادی اهواز به ترتیب با 16 و 12 امتیاز در رده های دوم و سوم جدول جای دارند.

بیست و دومین دوره مسابقات لیگ برتر واترپلو هفته آینده با برگزاری دیدارهای هفته یازدهم به پایان خواهد رسید.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز