خبرگزاری کار ایران

لیگ برتر والیبال؛

خیز تیم‌ها برای رسیدن به پلی آف

asdasd
کد خبر : ۴۲۸۵۶

لیگ برتر والیبال با نزدیک شدن به روزهای پایانی خود شاهد بازی‌های حساس و زیبا شده که تیم های مدعی برای کسب جواز حضور در مرحله پلی آف با تمام توان و قدرت پا به میدان می‌گذارند.

هفته نهم از دور برگشت رقابت‌های لیگ برتر والیبال فردا یکشنبه 15 بهمن ماه با 6 دیدار همزمان در شهرهای مختلف برگزار می‌شود.

به گزارش ایلنا، لیگ برتر والیبال با نزدیک شدن به روزهای پایانی خود شاهد بازی‌های حساس و زیبا شده که تیم های مدعی برای کسب جواز حضور در مرحله پلی آف با تمام توان و قدرت پا به میدان می‌گذارند اما در هفته نهم از دور برگشت بازی‌های مهم و حساسی برگزار می‌شود که هرگز نمی‌توان نتایج را پیش بینی کرد و باید منتظر بود و دید کدام تیم‌ها می‌توانند قدرت خود را به رخ حریفان بکشند.

در یکی از مهمترین بازی‌های این هفته تیم شهرداری ارومیه در شهر خود از متین ورامین میزبانی می‌کند. متین که با هدایت کارخانه در هفته هشتم به پیروزی با ارزشی دست یافته، خود را برای پیروزی دیگری مقابل نماینده ارومیه آماده کرده تا بتواند قدم به قدم با پیکان حرکت کند. این در حالی است که شاگردان جورجوویچ در تیم شهرداری ارومیه که در بازی قبلی هم پیروز شدند با انگیزه به میدان می‌آیند و البته می‌دانند همانند بازی رفت که متین را شکست دادند کار آسانی ندارند. هم اکنون متین ورامین با 41 امتیاز در رده دوم و شهرداری ارومیه با 34 امتیاز در رده پنجم قرار دارند.

کاله مازندران هم در این روز میهمان بازرگانی جواهری گنبد است. آملی ها که با 37 امتیاز در رده سوم قرار دارند برای تداوم حضورشان در رده سوم به برد مقابل تیم انتهای جدولی گنبد نیاز دارند. البته شاگردان عطایی که مدافع عنوان قهرمانی هم هستند برای جا نماندن از جمع مدعیان به هر 3 امتیاز این بازی نیاز دارند و باید دید که این تیم همانند بازی رفت موفق به کسب امتیاز کامل می‌شود یا نه. در طرف مقابل هم جواهری گنبد که تنها 6 امتیاز را در اختیار دارد باید با همه توان مقابل این تیم مدعی قرار بگیرد و باید منتظر بود و دید که آیا این تیم می تواند از باخت مقابل کاله جلوگیری کند یا نه.

در مشهد یک بازی حساس دیگر برگزار می‌شود که طی آن تیم میزان مشهد از سایپا البرز پذیرایی می‌کند. در این بازی که به نوعی جدال مربیان مدعی یعنی قوچان‌نژاد و نفرزاده است دو تیم با انگیزه‌های برابر به مصاف هم می‌روند. سایپا برای تداوم حضورش در رده چهارم و میزان برای رسیدن به جمع 4 تیم برتر جدول رده بندی تلاش می‌کنند. در این بین حساسیت این بازی برای هر دوی آنها بسیار بالا است چراکه هر تیمی که امتیازش را از دست بدهد کارش در ادامه مسابقات بسیار سخت خواهد بود. هم اکنون سایپا 35 امتیازی است و میزان مشهد هم 31 امتیاز را در اختیار دارد.

در تهران تیم صدرنشین پیکان میزبان نوین کشاورز است. در خانه والیبال جدال دو تیم همشهری برگزار می‌شود که هر تیم با شرایط کاملا متفاوت مقابل هم قرار می‌گیرند. پیکان که هفته قبل مقابل متین شکست خورد و امتیاز مهم این بازی را از دست داد حالا برای جبران مافات می‌آید و بسیار امیدوار است همشهری خود را شکست دهد تا بتواند صدرنشینی اش را حفظ کند و حضور خود در جمع 4 تیم برتر را صد در صد کند. این تیم هم اکنون 42 امتیازی است و بالاتر از سایر تیم‌ها در صدر است. در طرف دیگر تیم نوین کشاورز با هدایت آرمات تنها 16 امتیاز را در کارنامه خود به ثبت رسانده و اگر چه کار سختی را مقابل پیکان دارد اما با تمام توان بازی می‌کند تا به 16 امتیازش بیفزاید و از رده یازدهم جدا شود.

در یزد هم تیم پیشگامان کویر یزداز شهرداری تبریز میزبانی می‌کند. شاگردان مساجدی که هفته قبل تیم مدعی شهرداری ارومیه تا مرز شکست پیش بردند با انگیزه‌ای که حالا به دست آوردند مقابل تیم بحران‌زده پیشگامان به میدان می‌روند تا شاید بتوانند امتیازی را هم از این تیم بگیرند. تبریزی ها که با 18 امتیاز در رده دهم قرار دارند برای فرار از خطر سقوط به امتیازگیری فکر می‌کنند اما در طرف مقابل یزدی‌ها که کمتر کسی فکرش را می‌کرد که از رده اول در نیم فصل اول به رده هفتم برسد تنها برای اعاده حیثیت به میدان میرود و باید منتظر بود و دید آیا وادی در این تیم می‌تواند پیشرفتی به وجود آورد یا نه. به هر حال پیشگامان با شکست هفته های اخیر خود با 30 امتیاز در رده هفتم قرار دارد.

در آخرین بازی روز یکشنبه تیم‌های آلومینیوم المهدی هرمزگان و باریج اسانس کاشان در شهر بندرعباس به مصاف هم می‌روند. باریج اسانس که 5 هفته روی نوار برد حرکت می‌کند به مصاف تیمی می‌رود که از روحیه و شرایط فنی خوبی برخوردار است. شاگردان معدنی که در دور برگشت با قدرت مقابل حریفانشان به میدان رفتند و آرام آرام و به دور از هیاهوی مدعیان به شمار امتیازات خود می‌افزایند به پیروزی در این بازی فکر می‌کنند تا بتوانند در جدول صعود کنند. این تیم در با قرار گرفتن در رده هشتم و با 27 امتیاز امیدوار به افزایش امتیازات خود است. در طرف دیگر هم نماینده بندرعباس با23 امتیاز در رده نهم قرار دارد.

برنامه کلی بازی‌های هفته نهم به این شرح است:
شهرداری ارومیه – متین ورامین، ساعت 15:30
پیشگامان کویر یزد – شهرداری تبریز، ساعت 15:30
پیکان تهران – نوین کشاورز، ساعت 15:30
میزان مشهد – سایپا البرز، ساعت 15:30
بازرگانی جواهری گنبد – کاله مازندران، ساعت 15:30
آلومینیوم المهدی بندرعباس- باریج اسانس کاشان، ساعت 15:30

 

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز