خبرگزاری کار ایران

رئیس هیات انجمن‌های ورزشی خراسان:

فقط 2 بار به دفتر هیات استان رفته‌ام!

کد خبر : ۴۲۸۶۶

بودجه سال گذشته هیات را به جرات می‌گویم حدود 20 میلیون تومان بوده اما امسال كه در پایان آن قرار داریم، هیچ پولی به عنوان بودجه به حساب هیات واریز نشده است.

سید حسن شاه‌عالمی یکی از مدیران ورزشی است که به احتمال فراوان به خاطر قوانین منع فعالیت دوشغله‌ها از سمت خود استعفا خواهد کرد.

به گزارش ایلنا، رئیس هیات انجمن‌های ورزشی خراسان رضوی یا مدیرعامل آب و فاضلاب مشهد مقابل خبرنگاران نشست و به سوالات آنها پاسخ گفت که گزیده‌ این صحبت‌ها را می‌خوانید؛

- تنها هیاتی كه تا به حال كمترین مشكل را داشته است، هیات انجمن‌های ورزشی استان بوده، خودم شخصا نیاز مالی ندارم چون حقوقم را از جای دیگری می‌گیرم و تا به حال حتی هزینه‌ای برای ناهار و چیز دیگری از هیات برداشت نكرده‌ام.

- بودجه سال گذشته هیات را به جرات می‌گویم حدود 20 میلیون تومان بوده اما امسال كه در پایان آن قرار داریم، هیچ پولی به عنوان بودجه به حساب هیات واریز نشده است.

- با هیاتی كه از لحاظ مالی محدودیت دارد نمی‌توان در همه رشته‌ها فعالیت كرد، اما اگر باشگاه تخصصی در اختیار می‌داشتیم، حدود 200 – 300 میلیون تومان نیز بودجه به ما اختصاص می‌دادند، ولی در رشته‌های مختلف‌ قهرمان نمی‌شدیم، آن وقت باید از من به عنوان رییس هیات جواب می‌خواستید.

- در طی این دو سال فقط دوبار به هیات انجمن‌های ورزشی رفته‌ام، اما باید همه به هم كمك كنیم تا هیات به جایگاه درستی برسد و بی‌حاشیه هم باشیم. من فكر نمی‌كنم كه رییس هیات هم شغل محسوب بشود و اگر شما فكر می‌كنید كه من دو شغله هستم همین فردا از هیات انجمن‌های ورزشی خواهم رفت.

- اكثر رشته‌های انجمن به دلیل نداشتن قدمت جزو اولویت‌ها برای ایجاد زیر ساخت‌ها نیستند و نیاز است که زیرساخت‌های بیشتری برای آن‌ها ایجاد کرد. من به مسوول كمیته‌هایم اعلام كرده‌ام كه اگر تیمی به مسابقات كشوری اعزام شود و مقام نیاورد بار اول چشم‌پوشی خواهم كرد اما در نوبت بعدی مطمئنا مدیریت آن كمیته را عوض خواهم كرد كه چنین اتفاقی در هیات افتاده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز