خبرگزاری کار ایران

لیگ دسته یک والیبال؛

سفیر قم و پیشگامان اردکان تیم‌های پیروز پلی‌‌اف

asdasd
کد خبر : ۴۲۹۲۱

در دور رفت مرحله پلی‌آف لیگ دسته یک کشور دو بازی به انجام رسید که طی آن تیم‌های سفیر قم و پیشگامان شفق اردکان دو تیم پیروز این روز بودند.

دور رفت مرحله پلی‌آف لیگ دسته یک باشگاه‌های والیبال کشور روز جمعه 13 بهمن ماه به پایان رسید.

به گزارش ایلنا، در دور رفت مرحله پلی‌آف لیگ دسته یک کشور دو بازی به انجام رسید که طی آن تیم‌های سفیر قم و پیشگامان شفق اردکان دو تیم پیروز این روز بودند.

در اردکان تیم پیشگامان شفق این شهر مقابل میهمان خود شهدای 15 خرداد پیشوا به پیروزی 3 بر 1 دست یافت. پیشگامان با این پیروزی شانس خود برای صعود به پلی‌آف را افزایش داد چراکه در صورتی که این تیم در بازی برگشت در پیشوا بتواند دومین پیروزی را به دست آورد راهی مرحله نهایی پلی‌آف می‌شود و در طرف مقابل هم اگر پیشوایی‌ها نتوانند پیروز شوند از صعود به پلی‌آف باز می‌مانند.

در دیگر بازی این مرحله تیم‌های عقاب تهران و سفیر قم به مصاف هم رفتند که در پایان نماینده قم با نتیجه 3 بر 1 از سد میزبان خود گذشت.

به این ترتیب تیم سفیر قم به مقام یازدهم مسابقات لیگ دسته اول باشگاه‌های کشور دست یافت و تیم عقاب تهران هم به مقام دوازدهم قناعت کرد.

نتایج کلی این مسابقات به شرح زیر است:

پیشگامان شفق اردکان 3 – 1 شهدای 15 خرداد پیشوا
(29-27، 22-25، 25-19، 25-17)

عقاب تهران 1-3 سفیر قم
(20-25، 25-20، 25-27، 15-25)

در مسابقات لیگ دسته اول باشگاه‌های کشور تیم‌های مقاومت بسیج تبریز، آریا صنعت بابل کنار مقام‌های نهم و دهم و تیم‌های گواشیر کرمان و طلایی پوشان قرچک مقام سیزدهم و چهاردهم را کسب کردند.

 

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز